Немците от Volkswagen представиха серийна версия на хечбека Golf GTI, която към названието си получава приставката Clubsport. Публичната премиера на иновацията е насрочена за след седмица, по време на автомобилното изложение във Франкфурт. Т.нар. хот-хеч е оборудван с двулитров четирицилиндров двигател, снабден с турбо компресор. След модернизация на мотора обаче мощността му е форсирана до 265 конски сили, което с 35 коня повече от стандартния Golf GTI.
Още нещо интересно, касаещо версията Clubsport е, че тя може в продължение на десет секунди да развие мощност от над 290 конски сили, което става благодарение на функцията overboost. Последната се активира автоматично при рязко натискане на педала на газта. Форсираният мотор на Golf GTI Clubsport може да работи съвместно с шестстепенна механична скоростна кутия или с роботизирана DSG трансмисия с два съединителя и същия брой предавки.
В съчетание с роботизираната трансмисия Golf GTI Clubsport ускорява от 0 до 100 км/ч. за 5.9 секунди, а с механичната същото упражнение се извършва за 6 секунди. Максималната скорост на Golf GTI Clubsport е 250 км/ч. Външно "горещия" Golf се отличава по различния си аеродинамичен обвес, включващ изцяло нова предна броня, по-големи въздухозаборници, модернизиран заден дифузьор и различен спойлер. Джантите са 18 или 19 цола и са с различен дизайн.
Още от разликите включват хромирани ауспухни накрайници, тонирани задни светлини и черна лайстна в долната част на вратите. Последната е направена п подобие на първия Volkswagen Golf GTI, слязъл от конвейерите през далечната 1976 година. Вътре седалките са подчертано спортни и са тапицирани с алкантара. Новата версия е направена в чест на 40-годишния юбилей на Volkswagen Golf GTI и ще се появи на пазарите през 2016 година.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.