Last news in Fakti

11 Септември, 2015 10:31 18 456 26

Ето го най-мощния Golf с предно предаване

  • volkswagen-
  • golf-
  • gti-
  • clubsport
Немците от Volkswagen представиха серийна версия на хечбека Golf GTI, която към названието си получава приставката Clubsport. Публичната премиера на иновацията е насрочена за след седмица, по време на автомобилното изложение във Франкфурт. Т.нар. хот-хеч е оборудван с двулитров четирицилиндров двигател, снабден с турбо компресор. След модернизация на мотора обаче мощността му е форсирана до 265 конски сили, което с 35 коня повече от стандартния Golf GTI.
Още нещо интересно, касаещо версията Clubsport е, че тя може в продължение на десет секунди да развие мощност от над 290 конски сили, което става благодарение на функцията overboost. Последната се активира автоматично при рязко натискане на педала на газта. Форсираният мотор на Golf GTI Clubsport може да работи съвместно с шестстепенна механична скоростна кутия или с роботизирана DSG трансмисия с два съединителя и същия брой предавки.
В съчетание с роботизираната трансмисия Golf GTI Clubsport ускорява от 0 до 100 км/ч. за 5.9 секунди, а с механичната същото упражнение се извършва за 6 секунди. Максималната скорост на Golf GTI Clubsport е 250 км/ч. Външно "горещия" Golf се отличава по различния си аеродинамичен обвес, включващ изцяло нова предна броня, по-големи въздухозаборници, модернизиран заден дифузьор и различен спойлер. Джантите са 18 или 19 цола и са с различен дизайн.
Още от разликите включват хромирани ауспухни накрайници, тонирани задни светлини и черна лайстна в долната част на вратите. Последната е направена п подобие на първия Volkswagen Golf GTI, слязъл от конвейерите през далечната 1976 година. Вътре седалките са подчертано спортни и са тапицирани с алкантара. Новата версия е направена в чест на 40-годишния юбилей на Volkswagen Golf GTI и ще се появи на пазарите през 2016 година.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 опсмопсус

    0 1 Отговор
    РК=пръв или кръв!
    РК= петстотин коня!

    Голф 1 е боза!
    Голф 2 е диагноза!
    Голф 3 болест!
    Другите не ги знам!
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Лино

    1 0 Отговор
    Много мразя салон на кола който да няма хубав подлакътник между предните седалки, като недовършено седи. Иначе ще е оса голфу.

    Коментиран от #4

  • 4 неамада

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Лино":

    Тази кола е направена за каране, а не за облягане!

    Коментиран от #13

  • 5 Ваг

    0 0 Отговор
    В Перник ще е бестселър ,след 10-15-20год ще видим в Мобиле "Голф 7 1.4тси с Clubsport paket".Фен съм на ФВ но тези 2.0ТСИ двигатели направо майтап играят Голф 7 р има 300 коне които пак с 2.0тси ,а пък Пасат-а Б8 пак 2.0тси 280коне ,а Голф ГТИ 7 220-230коне и пак 2.0тси,и сега какво излиза правят един мощен 2.0л двг и разпределят ги на моделите като по-малко по-малко намаляват конете им :Д

  • 6 xcz

    0 1 Отговор
    Този двигател май е от стария модел на VW Scirocco R дето е 2.0 TSI 265 коня
  • 7 mmm

    0 1 Отговор

    До коментар #2 от "суспомцпо":

    drygite sa o6te po zle s tiq iznasileni dvigateli nqma takiva boklyci da sa im 4estiti na sektantite
  • 8 Мп

    0 1 Отговор
    Tow golf e pulen maitap ... I golf r e nai-moshtniq.

    Коментиран от #11

  • 9 ТАКАШИСАН

    0 2 Отговор
    НЕМСКА БРАКМА КАТО ВСЯКА НЕМСКА ЩАЙГА !!!!!!! ТЕЯ НЕМЦИ ТАКА И НЕ СЕ НАУЧИХА КАК СЕ 0ПРАВЯТ КОЛИ,ТРЯБВАТ ИМ ГОДИНИ ДА СТИГНАТ ЯПОНЦИТЕ ПО КАЧЕСТВО И МОТОРИ !!!! ЕДНА ХОНДА ИЛИ СУБАРО Е КЪДЕ КЪДЕ ПО КОЛА ОТ ВСЕКИ ЕДИН НЕМСКИ ТАРАЛЯСНИК И ОТ ТОЗИ ПЕРНИШКИ КЕНЕФ НА СНИМКИТЕ !!!!!!!!
  • 10 Hello

    0 0 Отговор
    Golf R e 4x4
  • 11 Hello

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Мп":

    Golf R e 4x4
  • 12 kef

    1 0 Отговор
    японските сектанти, газ пикаят. кеф, кеф .... :D
  • 13 PlimP

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "неамада":

    4, като си я купиш махни й седалката и сядай на таборетка
  • 14 Yogi

    0 1 Отговор
    VAG enite pravqt nai golemite l..na. Tiq 2oo I neshto kinq me podhojdat na taxi karuca. Izglejda jalko.
  • 15 Yogi

    0 1 Отговор
    VAG enite pravqt nai golemite l..na. Tiq 2oo I neshto konq ne podhojdat na tazi karuca. Izglejda jalko.
  • 16 До Yogi

    1 0 Отговор
    Ти изглеждаш жалко защото не можеш да пишеш!!!!!!!!
  • 17 До До Yogi

    0 1 Отговор
    VAG жените правят най-големите л,,на. Тия 200 и нещо мулета не подхождат на тази каруца. Само по формата се разбира. Нищо по различно от обикновен голф. И с 10000 коня да го направят пак си остава пернишка каруца. Пак е глупав голф. Reno Megan rs и seat leon (този с 265 к.с.) са много по-добри. Какво да кажа. Прехвалена марка. Сложили му един грозен спойлер, червено gti, 2аспуха които с орех ще ги запуша и вече кой знае какво.

    Коментиран от #18

  • 18 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "До До Yogi":

    И от кога глупавите франсета разбират от коли ?

    Коментиран от #20

  • 19 Спиро

    0 0 Отговор
    Като чета мненията на разни "разбирачи", се чудя, как с такъв невероятен интелектуален потенциал в сферата на автомобилостроенето (и кофите с л..на разбира се), не сме успели поне една кола да сътворим?
    Съжалявам ви, "пичуви", ама чеп за зеле Не става от вас.
    Още никой ли не прозря истината, че за всеки влак си има пътници. Ако съберете на едно място 100 човека, то най-вероятно ще имате 100 различни предпочитания за автомобили.
  • 20 гост на госта

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "гост":

    Най-бърз автомобил с предно на Нюрбургринг е Меган РС.Той е френски ако не знаеш.Конкурент му е само Сеат.А сети се защо той а не гоУф?Да ти кажа-да не бере срам гоУфо.И двете са еднакви.Я пак ми кажи кой не разбира от коли.Да ти кажа-ТИ😎😎😎
  • 21 Илиян

    0 0 Отговор
    до Спиро...БРАВО.....в този форум 90% от драскачите или нямат кола или карат някоя 20 годишна "бегачка" но няма статия в която да не е оплюта представената кола била тя немска,японска,корейска и тн.Но...нормално е,все пак сме в БГ тук винаги трябва да се плюе,чупи и руши П.С. Ако имах пари за тази "пернишка каруца" бих я карал със страшен кеф,а вие продължавайте да си карате вашите инжинерни чудеса от 19 век
  • 22 Yogi

    0 0 Отговор
    Единственото което бих оплюл е кола от германия, защото всеки си мисли, че те са номер едно.
    Както казах прехвалена марка.
    Колко американски марки има в българия - една- ford.
    Ако вкарат всички марки тука хората никога няма да купят евро курниците (освен Бмв сектантите).
  • 23 BENZ

    0 0 Отговор
    Axx nemskite ko6ove ... Prekaleno prehvaleni a realno ni6to otsre6ta. Tova vaji i za uj "premium" markite im koito ne sa s ni6to pove4e ot Frenskite ili Qponskite ili Amerikanskite i tn . Che v bg e ciganiika da kara6 20 godi6en nemski G-kurnik primerno , i da si misli6 4e si 4ovek a ti si pastet . Ama tova e BG stranata na mi6ocite s koli za 50 bona koito akat na dvora . I horata koito vadqt po 10 hilqdi na mesec i karat Citroen C1 , li4no poznavam takuv 4ovek ...
  • 24 фауве

    0 0 Отговор
    На ВАГ му излезе лошо име в България, защото всички карат по 15-20 годишни морги, коли, които хората на Запад са изхвърлили поради скъпата цена на ремонта, който им е предстоял!
    Карам фолксваген, на 15 години и за тези години не съм имал кой знае какви ремонти. За тия години, колата си върви съвсем прилично, което означава, че не е никак лоша.
    Който си купува кола от автокъща трябва да се наясно, че 99% от колите там са проблемни или са имали проблеми, т.е. ще имат проблеми. После се почва ходенето при пишман майсторите и смените на принципа на "проба и грешка" и така докато уцелят, какво и има на колата, вече сме готови да и драснем клечката и започват квалификациите от сорта на "Боклук".
    Истината е, че " Няма лоши коли, а лоши сервизи и собственици!", всичко се чупи след толкова години, то за това и ги изхвърлят след 5-6 години!
  • 25 Бай хой

    0 0 Отговор
    DAS AUTOOOOOOOOOOO...
  • 26 Nemeca

    0 0 Отговор
    brat karai si shkolnika i ne govori za nemskite avtomobili