Немците от Volkswagen представиха серийна версия на хечбека Golf GTI, която към названието си получава приставката Clubsport. Публичната премиера на иновацията е насрочена за след седмица, по време на автомобилното изложение във Франкфурт. Т.нар. хот-хеч е оборудван с двулитров четирицилиндров двигател, снабден с турбо компресор. След модернизация на мотора обаче мощността му е форсирана до 265 конски сили, което с 35 коня повече от стандартния Golf GTI.
Още нещо интересно, касаещо версията Clubsport е, че тя може в продължение на десет секунди да развие мощност от над 290 конски сили, което става благодарение на функцията overboost. Последната се активира автоматично при рязко натискане на педала на газта. Форсираният мотор на Golf GTI Clubsport може да работи съвместно с шестстепенна механична скоростна кутия или с роботизирана DSG трансмисия с два съединителя и същия брой предавки.
В съчетание с роботизираната трансмисия Golf GTI Clubsport ускорява от 0 до 100 км/ч. за 5.9 секунди, а с механичната същото упражнение се извършва за 6 секунди. Максималната скорост на Golf GTI Clubsport е 250 км/ч. Външно "горещия" Golf се отличава по различния си аеродинамичен обвес, включващ изцяло нова предна броня, по-големи въздухозаборници, модернизиран заден дифузьор и различен спойлер. Джантите са 18 или 19 цола и са с различен дизайн.
Още от разликите включват хромирани ауспухни накрайници, тонирани задни светлини и черна лайстна в долната част на вратите. Последната е направена п подобие на първия Volkswagen Golf GTI, слязъл от конвейерите през далечната 1976 година. Вътре седалките са подчертано спортни и са тапицирани с алкантара. Новата версия е направена в чест на 40-годишния юбилей на Volkswagen Golf GTI и ще се появи на пазарите през 2016 година.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 опсмопсус
РК= петстотин коня!
Голф 1 е боза!
Голф 2 е диагноза!
Голф 3 болест!
Другите не ги знам!
10:55 11.09.2015
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Лино
Коментиран от #4
11:25 11.09.2015
4 неамада
До коментар #3 от "Лино":
Тази кола е направена за каране, а не за облягане!Коментиран от #13
11:30 11.09.2015
5 Ваг
11:45 11.09.2015
6 xcz
13:01 11.09.2015
7 mmm
До коментар #2 от "суспомцпо":
drygite sa o6te po zle s tiq iznasileni dvigateli nqma takiva boklyci da sa im 4estiti na sektantite13:04 11.09.2015
8 Мп
Коментиран от #11
13:55 11.09.2015
9 ТАКАШИСАН
14:35 11.09.2015
10 Hello
14:36 11.09.2015
11 Hello
До коментар #8 от "Мп":
Golf R e 4x414:37 11.09.2015
12 kef
14:57 11.09.2015
13 PlimP
До коментар #4 от "неамада":
4, като си я купиш махни й седалката и сядай на таборетка15:50 11.09.2015
14 Yogi
17:43 11.09.2015
15 Yogi
17:44 11.09.2015
16 До Yogi
20:42 11.09.2015
17 До До Yogi
Коментиран от #18
20:57 11.09.2015
18 гост
До коментар #17 от "До До Yogi":
И от кога глупавите франсета разбират от коли ?Коментиран от #20
21:43 11.09.2015
19 Спиро
Съжалявам ви, "пичуви", ама чеп за зеле Не става от вас.
Още никой ли не прозря истината, че за всеки влак си има пътници. Ако съберете на едно място 100 човека, то най-вероятно ще имате 100 различни предпочитания за автомобили.
21:51 11.09.2015
20 гост на госта
До коментар #18 от "гост":
Най-бърз автомобил с предно на Нюрбургринг е Меган РС.Той е френски ако не знаеш.Конкурент му е само Сеат.А сети се защо той а не гоУф?Да ти кажа-да не бере срам гоУфо.И двете са еднакви.Я пак ми кажи кой не разбира от коли.Да ти кажа-ТИ😎😎😎23:16 11.09.2015
21 Илиян
09:09 12.09.2015
22 Yogi
Както казах прехвалена марка.
Колко американски марки има в българия - една- ford.
Ако вкарат всички марки тука хората никога няма да купят евро курниците (освен Бмв сектантите).
09:45 12.09.2015
23 BENZ
09:57 12.09.2015
24 фауве
Карам фолксваген, на 15 години и за тези години не съм имал кой знае какви ремонти. За тия години, колата си върви съвсем прилично, което означава, че не е никак лоша.
Който си купува кола от автокъща трябва да се наясно, че 99% от колите там са проблемни или са имали проблеми, т.е. ще имат проблеми. После се почва ходенето при пишман майсторите и смените на принципа на "проба и грешка" и така докато уцелят, какво и има на колата, вече сме готови да и драснем клечката и започват квалификациите от сорта на "Боклук".
Истината е, че " Няма лоши коли, а лоши сервизи и собственици!", всичко се чупи след толкова години, то за това и ги изхвърлят след 5-6 години!
16:04 12.09.2015
25 Бай хой
22:07 13.09.2015
26 Nemeca
15:21 16.09.2015