Продажбите на бомбастичната Giulia, с която Alfa Romeo се заканва да унизи немската конкуренция в средния клас, ще започнат половин година по-късно от обявеното, съобщава Automotive News. Сайтът се позовава на двама големи доставчици на части, според които новият италиански седан със задно предаване ще атакува пазара най-рано следващото лято.
Под въпрос всъщност е и целият план за грандиозното завръщане на Alfa Romeo. На пресконференция по повод края на третото тримесечие шефът на Fiat-Chrysler Серджо Маркионе е признал, че спадът в китайската икономика ще принуди концерна да преосмисли стратегията си.
FCA все още държи на заложения план марката да продава по 400 000 коли годишно до 2018-а. Миналата година Alfa Romeo обаче е пласирала едва 70 000 коли, а Giulia няма да бъде сред най-евтините предложения на пазара и надали ще помогне много за постигането на тази цел.
Италианците възлагат немалко надежди на бъдещия кросоувър, построен на същата платформа. SUV-то на базата на Giulia обаче няма да бъде готово преди 2017 г., а продажбите му в Щатите ще започнат най-рано шест месеца след европейските, което не предвещава финансово спокойствие за Alfa Romeo.