3 24328

Alfa Romeo отлага Giulia с 6 месеца, SUV през 2017-а

  • alfa romeo-
  • giulia-
  • fiat

Продажбите на бомбастичната Giulia, с която Alfa Romeo се заканва да унизи немската конкуренция в средния клас, ще започнат половин година по-късно от обявеното, съобщава Automotive News. Сайтът се позовава на двама големи доставчици на части, според които новият италиански седан със задно предаване ще атакува пазара най-рано следващото лято.

Под въпрос всъщност е и целият план за грандиозното завръщане на Alfa Romeo. На пресконференция по повод края на третото тримесечие шефът на Fiat-Chrysler Серджо Маркионе е признал, че спадът в китайската икономика ще принуди концерна да преосмисли стратегията си.

FCA все още държи на заложения план марката да продава по 400 000 коли годишно до 2018-а. Миналата година Alfa Romeo обаче е пласирала едва 70 000 коли, а Giulia няма да бъде сред най-евтините предложения на пазара и надали ще помогне много за постигането на тази цел.

Италианците възлагат немалко надежди на бъдещия кросоувър, построен на същата платформа. SUV-то на базата на Giulia обаче няма да бъде готово преди 2017 г., а продажбите му в Щатите ще започнат най-рано шест месеца след европейските, което не предвещава финансово спокойствие за Alfa Romeo.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    0 0 Отговор
    Много се силеха на BMW .. Сега докато я изкарат немците сигурно ще направят М6 GTS , и дотук с илюзиите на префърцунените !
  • 2

    0 0 Отговор
    Много закъсняват, най-вероятно няма да успеят да изплуват от икономическа гледна точка, това не пречи колите им да са очарователни и вълнуващи, едно приятно изключение в морето от масови и стерилни немски марки. Дано не последва съдбата на Ланчия....
  • 3 Никой

    0 0 Отговор
    Ха, стерилни. Това, че повечето хора ги предпочитат не означава, че са по-малко способни. Напротив,хора като теб, които се мятат на неизвестното и искат само да са "различни" обикновено остават разочаровани.
  • 4 Гост

    0 0 Отговор
    Имал съм късмета да покарам доста коли и смело мога да заявя че марките от преди и сега са БМВ и Мерцедес , безкомпромисни в почти всяко отношение :)

  • 5 Пияндето

    0 2 Отговор
    Тоа к..неф може и да не излиза. По-добре ВАГ или Опел.
  • 6 2dw

    0 0 Отговор
    задната странична врата е излишна
  • 7 mediator37

    1 0 Отговор
    Крайно време беше едно красиво СЮВ-че да барнат от Алфа. Само кашони гледаме.
  • 8 My mother

    0 0 Отговор
    Събрали се трима прости хансове /вероятно от селата мюнхен, щутгарт и Инголщат/ Да правят спортна кола, и на тримата светкавично им дошла перфектната идея колата да е над 2 тона, по възможност купето да е с 4 врати а формата - семеен седан, защо не? Айде да турим и 560 к.с и посредствени спирачки, а къде ще спираме? запитали се простите хансове, е па има толко много мантинели, дървета и други коли коли по пътя, няма да има къде да спрем ли, все нещо ще ни спре... И така се родили бмв М5,М6 ауди RS6, мерцедес Е63 amg и т.н Една истинска спортна кола /Ферари например/ тежи между 1500 и 1650 кг а често и по-малко, тоя кенеф бмв м6 тежи близо 2100 кг ШШШШШШШ алооо ко праим ауди Q7 тежи 2250 кг туй спортен автомобил ли и уа? Нали знаете и за германските танкове през втората световна война, много големи, много мощни и високотехнологични, и бити от малките, леки и евтини руски и американски танкове, е хансовете не са можели да направят малки и леки танкове и да спечелят ли? Е можели са, ама не става само с ядене, а акъл при ханс не вирее. А ето сега чета и за 3 катастрофи с жертви от последното денонощие с 2 бмв, 1 мерцедес/вече половин/ и едно ауди. Проста нация сме, дето се кланяме на германските боклуци.
  • 9 My mother

    1 0 Отговор
    Колкото до Giulia-та, прекрасна е като форма и много добра като идея, 1500 кг са доста поносимо тегло, но да сложиш 510 к.с в автомобил с 4 врати си е чисто ХанС-ко прасюнгерски тертип което аз не толерирам, вярно е че тук се търси резултат на пазара, но въпреки това смятам че никой не трябва да играе по свирката на германските , да ги оставят там цял живот да си мислят буквено цифрени комбинации за имена и да се вмирисват. Щото сещайте се, един тъп ханс няма как да измисли имена като Continental, Phantom, Quattroporte, Vanquish и т.н Те могат само А осмица, кю седмица, ем петица, мечки, печки. Истинските германци снощи ги даваха по телевизията в "Гладиатор" бяха мръсни кирливи и брадати селяндури дето се биеха със мотики и Римската империя ги спука от бой и ги разпиля, чудя се какво ли си мислят простите германци докато гледат "Гладиатор"?

    Коментиран от #11

  • 10 Пияндето

    0 0 Отговор
    Още не си отрезнял от снощи?!
  • 11 mediator37

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "My mother":

    И аз съм почитател на Алфа и с повечето неща съм съгласен, ама направи си услуга- за бронетехника и ВСВ не се изказвай.
  • 12 M gmbh

    0 0 Отговор
    щом сравняваш м5 с ферари - ок.Само ми обясни как кола 2 пъти по-скъпа,много по-лека не може да бие времето на м5-цата от далечната 2005-та година?Виж колко ферарита има с по-добро време от е60 м5 и тогава говори май мадър,да и пратиш много поздрави ;)
  • 13 My mother

    0 0 Отговор
    Пич, писал съм доклад за силните и слабите страни на моторизираните бойни единици от втората световна война, да не би да искаш да спориш с мен? Не напразно съм дал това сравнение, защото видът и цялата насочест на бойната техника на нацистка германия е меко казано неадекватна, хабене на ресурси и непознаване на ситуацията, нещо което те умело демонстрират и в автомобилостроенето, но циганите, албанците, турците и цар киро друго освен мерцедес, бмв и ауди не признават, така че простите българи се присъединяват към тях.

    Коментиран от #19

  • 14 My mother

    0 0 Отговор
    M gmbh, не ме интересува какво искаш да ти обяснявам, ето ти факти, Ferrari продават стил и имидж за много пари, самите те за скорост не говорят. Макар че за скорост говорят LaFerrari и FXX програмите им, ти ми кажи кой германски кенеф може да съперничи на LaFerrari и FXX моделите? А Айде де? е60 г60 м60 айде у лево всичките цифри и букви. Германските тлъсти таралюги като ги питаш какво ще извадят като съперник на LaFerrari и FXX серията, ги хващаш неподготвени като баба с разстройство, ама тежко разстройство, и без зъби естествено.

  • 15 My mother

    0 0 Отговор
    Всъщност, мен ме интересува друго, ако отидеш в шоурум на бмв, ауди или мерцедес и им кажеш, абе търся си спортна кола и ми предлагат един Нисан там 6 цилиндров за 175 000 лв, дайте ми нещо по-бързо от него, и гледай шоу, всичките М5,М6 AMG, UKW, GDR, AEG V8, V10, V12могат смогнат на 6 цилиндрово Нисанче, е това ако не ми напомня за втората светвна война, няма какво друго, всички цифри в ползва на германските травестирали прасюги, а всички факти в полза на малките цифри а де? А ти ми кажи пич, ако искаш да си купиш истински джип, германска щайга ли ще си купиш? Нали знаеш най-смешната кола в историята на 4х4 автомобилите на Рали Дакар - G класата, има 1 смешна победа на това рали, Мицубиши Паджеро има 12 победи как става това а? Даже разни самоделни Ситроен и Пежо имат повече победи от G класата, май сте много респектирани от черната маршрутка на светофара, ама в пустинята сигнатури AMG, AEG и затъмнени стъкла не вършат работа. Спестети си пенявенето и адвокатстването на хансовете в стил "аз имам 10 годишен германски бидон", значи съм им адвокат и никой нищо лошо няма право да каже за тях. Гледам времето е чудесно, така че не смята мда си губя времето повече с на цар Киро 3-те свещени марки автомобили.
  • 16 Топа

    0 0 Отговор
    Ако не беше забранено, щях да ти кажа КОМПЛЕКСАР!
  • 17 My mother

    0 0 Отговор
    А само да кажа преди да тръгна, гледайте тук колко отговори ще се навъдят на ханско прасюнгерски фенове които ще са крайно необосновани и пълни с обиди към всеки който се осмели да каже истината за германските каруци. Ако има и 1 коментар изпълнен с факти които да доказват нещо, направо ще се прекръстя, като например някой да обясни с факти защо G класата има 1 победа на Дакар а Мицубиши Паджеро има 12, и защо 6 цилиндров Нисан спуква от бой гермаснки V8, V10 и V12, не говорим за тунинги а за заводски AMG, RS, М и т.н, щото за тунинги ако говорим, GTR има Алфа Омега с 2100 к.с дето прави 0-300 км/ч за 7.8 сек, и там хансовете мълчат като бити педери... Е толкова от мен, довечера я хвърля един поглед я не на германските "адвокати" повечето от тях просто да напишат нещо тъпо за мен, че не ни съвпадат вижданията. Хахахаха.
  • 18 My mother

    0 0 Отговор
    Много забвано, още не съм публикувал коментар и ето го първия, като не боравят с факти а и повечето са неграмотни, гордо изтърсват една според тях обидна дума и напускат хахахаха Падам от смях.

    Коментиран от #22

  • 19 mediator37

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "My mother":

    Младежо, какви доклади си писал за ВСВ, не знам, но Панцер V и Панцер VІ (известни повече като "Тигър") и в днешно време могат да водят успешни бойни действия, според специалистите.
    Макар, че вече спамим темата, за спомен от мен, да те ограмотя: И двата танка не могат да бъдат поразени от друг противников танк по него време, а САМО:
    1. От авиационна бомба;
    2. От противотанково оръдие.
    Без конкуренция.
    Когато чуеш думата "германска МАШИНА"- Шапки долу!
    Прото си го набии в кратуната.
  • 20 Koko

    0 0 Отговор
    Преди се возех в една Алфа 147 JTD, чипосан и турбиниран до 260 кс. Човекът си я направил колата - вентилирани спирачки, спортно окачване и друго както си трябва, адекватно на конете. Кара само с хубава нафта. Много ми стана смешно на магистралата как му се пънат разни аудита, БМВта, мерджани - натискат, натискат и се отказват. Колата уж малка, а не мърда от пътя при скорост над 200 км/ч. Та италианците умеят да правят спортни коли, Джулията е красавица, няма спор.

    Коментиран от #21

  • 21 Голфа

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "Koko":

    Като каза "...Преди се возех ,.....Кара само с хубава нафта.." Преди колко време беше това, че нещо не ги виждам тези алфи по пътищата, а уж не са толкова стар модел, а напротив. Нещо май им е къс експлоатационният им период?
  • 22 Трифонов

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "My mother":

    Абсолютно излишно е да се говори за "неадекватната" немска военна техника от времето на Втората световна война. Всеки, който е изучавал историята на войната знае основните моменти. Да плюеш немската инженерна мисъл, всъщност е точно толкова тъпо и неадекватно, колкото да плюеш италианската. Показва само колко точно нищо не ти е ясно. И в този смисъл - нищо не ти е ясно! Инженерната мисъл, за жалост, няма никакво значение. Просто едните разбират и от бизнес, финанси и реклама, а другите - не! Затова едните се притесняват за това, че колосалните им продажби този месец са с 1,1% по-малко от тези през същия период на миналата година и концепциите се превръщат в нови модели точно от шест месеца до година след представянето си, а тези вече повече от пет години не могат да пуснат някакъв нов модел и като им отвориш сайтовете намираш точно... два... модела в ниския клас, на безумно оптимистична цена. В резултат от това, горе в статията ще намерите смешният брой на продажбите. Тази кола - Джулия - е вече абсолютно ненужна. Дори да приемем, че всичките варианти ще бъдат все QV. А те няма да бъдат! Времето й беше точно през лятото на 2010г. И точно както казах, когато я анонсираха - нищо от това, което виждате в статията и на снимките, няма да стане реалност. Това е реклама. Глупава и наивна. С която Маркионе си внушва, че предизвиква някакво внимание. Предизвиква такова само у онези собственици на стари Алфи, които все още не са забогатели достатъчно, за да си купят БМВ. За последните, Алфа е вече само спомен - за някои хубав, за други - не. Но със сигурност... само спомен, към който едва ли ще се върнат някога. Има някои неща на този свят - колите са едно от тях - за които не важи максимата "По-добре късно, отколкото никога." Прекалено закъснелият нов модел, е напълно излишен! За нещастие, в конкретния случай, това, не толкова бавно и абсолютно сигурно ще доведе до фалита на Алфа Ромео. Истината за забавянето на Джулия е много по-прозаична от всичко написано по темата. Просто Фиат-Крайслер нямат пари, за да започнат производството на модела. От една година Маркионе отчаяно търси с кого да слее компанията. И никой не иска. Последният категоричен отказ дойде от ГМ. Съвсем естествено, не закъсня и новината, че производството на новите модели ще закъснее. Казват - с шест месеца. Сериозно!? Годината през 2010, стана две. През 2013, казаха началото на 2014. През юни 2014, обадиха - началото на 2015, а през това лято стана началото на 2016... А сега - най-рано средата на 2016. Не се заблуждавайте. Няма да има такава кола! И такава марка много скоро няма да има. Точно както вече няма Ланча. Произвеждат само Ипсилон и то само за италианския пазар. Започвайте да подгрявате близки, познати и приятели, че скоро ще ви видят в немски автомобил. Ако започнете да ги подгрявате за това отсега, когато си купите такъв, вече може и да са позабравили колко много сте ги плюли, когато сте нямали пари за тях. И може да изглеждате с една идея по-малко смешни.
  • 23 My mother

    0 0 Отговор
    mediator37, ти или си на 15 или ......, ти как ги гледаш нещата? сами за себе си ли? Ами те са създадени с някаква цел и зависят от ситуацията или ти гледаш цифричките и си доволен? Ами ако искаш да ти дам болид от формула 1 да прекосиш джунгла? Виж, има 800 к.с с тая мощност нищо няма да ти се опре, или пък да ти дам S класа 65AMG Brabus дето е 1000 к.с и да победиш в състезание за F1 болидите дето са само по 800 а? Имаш 200 к.с повече айде де... Или щом влака има 8000 нютон метра значи ще ускорява по-бързо от всичко на 4 колела. Виж ся пич, глупавите германци от край време са доволни като извадят големите цифри, за това техниката им винаги и навсякъде е побеждавана, те винаги са неадекватни, какво си мислиш, че руснаците и американците не са можели да направят малко на брой подобни на тигър машини, ами можели са, ама да не са глупави като хансовете, те искат да спечелят, а не да демострират цифри и създават машини леки, евтини, подвижни в огромен брой и лесно транспортиращи се, адекватни на всяка ситуация и терен във войната, а от тази простотия дето я изцепи че на земята нищо не можело да спре германската купчина тенекии, нещо си в голяма грешка, дори малоумниците от krupp да бяха направили веригите по-здрави, те винаги ще са най-уязвимата част на машината, и така са ги спукали от бой, тъпите германци остават в неподвижна кочина която колкото и да е здрава, няма шанс щом бъде осакатена и спряна от движение. Колкото до инженерната мисъл, аз работя с машини, имам китайски, италиански и германски. Италианските и китайските работят перфектно и много рядко създават проблеми, когато имам поръчка и трябва да работя с германските боклуци косата ми настръхва, нямам търпение да им изтече ресурса и никога повече германска машина, през 3 месеца смяна на компоненти, вече ми е писнало от бош, сименс и круп, не искам да ги виждам тези некадърници, не ме учудва че са загубили във всички войни в които е можело да загубят, те просто са малоумни....
  • 24 My mother

    0 0 Отговор
    За наивните хора сигурно най-бързата кола на планетата е оня бидон G65 rocket ли кво беше там 1300 к.с и 1200 н.м А на път със завои един Лотус Ексидж дето е 400 к.с ще убие всички тия малоумни и импотентни цифри. Или нека да ви кажа една неприятна новина, Сузуки Самурай/Джимни е по-добър офроуд автомобил от онова там G класа 6х6, там откъдето Сузукито минава с подходящите гуми, това 6х6 ще се окопае за вечни времена, офроуда има 2 правила - колкото може по-малко тегло и колкото може по-къса база, нямаш ли ги, може да се застреляш. Знам че много обичате големи цифрички и буквички и много нютонметри, но щом нещата опрат до природата и до специфични условия, германците го д..*т.

  • 25 Koko

    0 0 Отговор
    Лятото беше. Още си я кара човека. Напротив, виждам доста подобни алфи, даже аз лично се бях запалил по едно време да си купя Алфа 156... Не робувам на марки и не съм сектант на тема "немското, или еди кое си - е най-добро". За мен читавата кола е обслужваната. Сега карам Сеат Леон - доволен съм.
  • 26 My mother

    1 0 Отговор
    Макар да знам че е безсмислено да си губя времето пишейки тук, щото повечето от хората работят за по 1200 лв а за собствен бизнес като гледам какво се пише смятам че тук такива хора доста рядко се срещат, и макар да си губя времето с глупости, няма как да не напиша че сега пак имам изгоряло реле на едната от германските машини и като го сменям с оригинално на сименс и след 3 месеца пак изгаря, като сложа американско реле на дженерал електрик и работи 1 година без проблеми поне релето макар че други части на бош и сименс си създават проблеми перманентно, ами кво да ви кажа, да ви пикая на германското инженерство. Един път германска машина, никога повече германска машина.

    Коментиран от #27

  • 27 Трифонов

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "My mother":

    Автомобилите... Се... Купуват... Нови!!! И когато се избират, човек си прави сметка дали и каква кола може да поддържа. Колкото по-скъпа, мощна и лъскава е една кола, толкова е по-ненадеждна. Но това не означава, че не е хубава. Означаво единствено, че ако ти тежи да я поддържаш, значи изобщо не си бил за нея. Ето защо няма какво да то обяснявам каква безумна грешка е да се пазаруват употребявани коли. Имал съм всякакви нови коли и никога не са ми правели проблеми с надеждността. Те бяха нови и до петата година разкарвам всяка. Защото знам - следват проблемите, а не ми се занимава. Сменяй релета, като ти етолкова акъла!
  • 28 My mother

    0 0 Отговор
    Какви автомобили бе брат, кой ти говори за автомобили? Става въпрос за разкрояващи машини за всякакви материали с лазер и водна струя /уотърджет/ релетата са за тях. Що се отнася до автомобили, и аз не карам втора употреба такива, знам ли кой ял, кой срал, кой повръщал и какво ли още не вътре, това аз въобще не го правя на въпрос, пък и германска кола над 30 000 км си е антика, почват еърматици, 7G троници да се е.ават на поразия, германската електроника е оле майко, телефункен и грундиг и блаупункт, знам че ви е любимата техника, то тия боклуци Панасоник,Сони,Самсунг, JBL и т.н кой ти ги купува, давай германско инжинерство и само телефункен вкъщи пфхахахахахахаха