Отидете към основна версия

23 409 39

Citroen ще се пробва с нова лимузина

  • citroen-
  • c6-
  • emp2-
  • metropolis-
  • numero 9-
  • dongfeng-psa

През 2012 г. в пенсия бе изпратен последният голям Citroen. Марката остана без модел в бизнес сегмента, с което бе сложен край на десетилетни традиции. Производството на C6 бе прекратено заради слаби продажби въпреки уникалния му френски стил и великолепната возия, която осигуряваше хидропневматичното окачване.

"Двата шеврона" обаче нямат намерение да се отказват от борбата за място сред горния сегмент на средния клас. В Китай, където Citroen има стабилни позиции от години, обичат големите коли и французите смятат отново да опитат късмета си в този капризен клас.

В момента марката продава цели 5 седана на китайския пазар, но всички те са базирани на C4 и не могат да се мерят с немската конкуренция. Новият флагман ще бъде построен на платформата EMP2, което ще позволи на съвместното предприятие Dongfeng-PSA да предложи автомобил с огромно междуосие и изобилие от място на задните седалки.

Наследникът на C6 ще носи същото обозначение и ще се появи в дилърските центрове през есента. Според CarNewsChina за автомобил са предвидени два турбодвигателя с обем 1.8 и 2.0 литра, към които на по-късен етап ще се присъедини и хибридна силова установка заради изискванията на китайските власти за намаляване на средния разход на моделната линия на всеки производител до 5 л/100 км.

Дизайнът на китайския С6 ще бъде изпълнен в стила на прототипа Metropolis, показан на салона в Шанхай през 2010 г. Луксозният бранд DS също ще има своя версия на флагмана, но тя ще прилича повече на концепта Numero 9. Citroen смята да продава C6 и в Европа, но тукашният вариант няма да разчита на размери, а на култовото хидропневматично окачване и други напредничави технологии.

Подробни ТТ данни за съществуващата генерация на Citroen C6 , вижте  ТУК

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини