Отидете към основна версия

4 906 7

Различно лице за Opel Mokka

  • opel-
  • mokka-
  • x

Модернизираната версия на Mokka ще отбележи световната си премиера на предстоящото автомобилно изложение в Женева през март тази година. Иновацията ще се сдобие с моделно обозначение Х и ще излезе на пазара през тази есен.

Новото оформление на предната част е в унисон с последната стилистика на марката и включва криловидна хоризонтална решетка и доминираща, отчетлива светлинна графика на дневните LED светлини. Предната престилка също е придобила по-прецизно и елегантно очертани повърхности, като се характеризира с по-малко пластмасови вложки.

Всичко това придава на Mokka X по-широка, по-стабилна и мъжествена осанка. Тази линия продължава в задната част с още две "крила", отразени в светлините и по желание предлагани и с LED технология. Страничният силует на каросерията е запазил своите черти. Обновената версия има и нови цветове - Amber Orange и Absolute Red. Атмосферата във вътрешното пространство на Mokka X е изцяло преобразена. Своят дебют тук отбелязва изцяло ново арматурно табло, вдъхновено от новата Astra.Таблото е организирано около повече хоризонтално оформени елементи. То изглежда едновременно по-изчистено и по-семпло, както и по-ясно и прецизно като изпълнение. Централната конзола е изцяло новоразработена и е съобразена със 7 и 8-инчовите сензорни екрани на новото поколение инфо развлекателни системи. Сега дизайнът впечатлява с по-изчистения си дизайн с по-малко на брой бутони - много от функциите вече са достъпни чрез капацитивните сензорни екрани.

Обновената Mokka X впечатлява и с нова шестстепенна автоматична трансмисия с адаптивна система на двойното предаване. Технологията за двойно предаване с електромагнитен механизъм и многодисков съединител е изключително интелигентен и ефективен. Когато пътната настилка е суха, за задвижването на автомобила се грижат единствено колелата на предния мост (с изключение на случаите на стартиране на автомобил с включен AWD режим).

Това спомага за поддържане на ниския разход на гориво. В зависимост от пътните условия, разпределението на въртящия момент се извършва безстепенно и плавно от 100 процента предно предаване на сухи настилки, благоприятстващо ниския разход на гориво до максимално разпределение на въртящия момент в отношение по 50 процента към предния и задния мост - например при покрита с плътен воден слой настилка.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини