По време на отминалото автомобилно изложение във Франкфурт босът на VW Group Мартин Винтеркорн обстойно разгледа щандовете на конкурентните производители и съвсем несъзнателно направи страхотна реклама на новия Hyundai i30.
Когато Винтеркорн разглеждаше корейския модел, той изпробва регулирането на волана и с изненада запита един от инженерите си защо при настройката на кормилото на корейския хечбек не се чува никакъв шум, а при моделите на VW и BMW не е така.
Последва моментален отговор, че лично на него му е било предложено подобно решение, но Винтеркорн го е определил като "прекалено скъпо". Видеото с този разговор направи страхотна реклама на Hyundai без тяхната финансова или каквато и да била намеса.
Не по-малко интересно обаче се оказа клипчето, документирало как Мартин Винтеркорн разглежда и коментира новата Honda Civic. Неговите думи сериозно засегнаха японците. Винтеркорн отдели доста внимание на новия японски модел, който е пряк конкурент на VW Golf.
За нещастие на привържениците на Honda шефът на Volkswagen каза, че новият Civic не може да се мери с Golf нито по качество, нито като оборудване. Според Винтеркорн цената на Civic (в Европа тя варира в диапазона от 17 000 до 26 500 евро) не отговаря на предлагания продукт.
Той разкритикува японците за липсата на нови двигатели с турбо и намален работен обем, които сега са толкова популярни в Европа. Освен това изтъкна факта, че "японката" няма дори скоростна кутия с два съединителя, а само морално остаряла трансмисия с хидротрансформатор.
"Външността - това е единственото, с което могат да се похвалят японците" - завърши оценката на модела шефа на VW Group Мартин Винтеркорн.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.