Отидете към основна версия

4 064 11

Cadillac ще бори S-Klasse, 7er и A8 с хечбек

  • cadillac-
  • escala-
  • ct8-
  • ct6-
  • general motors

Луксозната марка на General Motors представи прототип на бъдещия си флагмански модел, който ще мери сили с големите немски лимузини от висш клас. Освен че ще заеме най-горното стъпало в гамата на Cadillac над CT6, когато влезе в серийно производство, концептът Escala показва новия дизайнерски стил на компанията.

Гигантът с нетипичната за този сегмент каросерия хечбек е дълъг 5 347, широк 1 948 и висок 1 455 мм при междуосие 3 228 мм. Това го прави 163 мм по-дълъг, 69 мм по-широк и 17 мм по-нисък от CT6. Разликата в базите е почти 12 см в полза на Escala.

Прототипът е построен на модифицирано шаси от сегашния най-голям модел на Cadillac със задно предаване. Под предния капак работи 4.2-литров V8 с два турбокомпресора. От компанията не разкриват мощността му, но отбелязват, че половината цилиндри могат да се изключват при ниски натоварвания за пестене на гориво.

Американците са накиприли Escala с 22-цолови джанти, фарове и стопове от органични светодиоди и интересна триизмерна радиаторна решетка. OLED технологията доминира и в огънатите екрани в интериора.

Дигиталният приборен панел на Escala е обединен с дисплея на мултимедията на централната конзола. Информационно-развлекателната система може да се управлява както с гласови команди, така и с жестове.

Тапицерията на седалките е изработена от материали, които се използват във висшата мода.

Неотдавна се появи информация, че в Cadillac са се отказали от плановете си за нова лимузина от висш клас, която да се опъне на Mercedes-Benz S-Klasse, BMW 7er и Audi A8. Американците обявиха, че отлагат проекта за CT8 за след 2020 г., за да се съсредоточат в разработката на всъдеходи.

 

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини