Феновете на Opel, и по-конкретно на наточените изпълнения на марката, обозначени като OPC (Opel Performance Center), отдавна си мечтаеха за нова, наточена Astra. Запознатите с темата знаят, че старата слезе от конвейера още преди две години.
До скоро папараци улавяха разни силно замаскирани прототипи и това, че Opel се готвеше да пуска най-бързата Astra беше ясно. Сега обаче от компанията от Рюселсхайм официално показаха новата Astra OPC.
Автомобилът изглежда доста по-агресивно от родственицата си с три врати GTC. Основните елементи от екстериора са новата предна броня, снабдена с големи триъгълни въздухозаборници и два ауспухни накрайника с неправилна форма в задната част на автомобила.
Най-бързата Astra е заимствала от Insignia OPC огромните 20-цолови лети джанти, които са "обути" с гуми Pirelli P Zero с широчина 245 мм. Двигателят е двулитров с турбо и достига мощност от 280 к.с. Максималният въртящ момент е 400 Нм.
За този темперамент се грижат четирибутални спирачни апарати и двойновентилирани перфорирани дискове дело на компанията Brembo. Предното окачване използва схема, позната от наточените модели Renault Megane RS и Ford Focus RS.
От динамичните характеристики за сега се съобщава само максималната скорост. Тя е 250 км/ч. Очевидно е обаче, че новата Astra OPC ще е по-бърза от предшественика си, който ускоряваше до 100 км/ч за 6.4 секунди.
От екстрите включени в оборудването интерес представляват биксеноновите "завиващи" фарове AFL+, адаптивното шаси FlexRide, както и отличната мултимедийна система на компанията Infinity.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.