Специализираното издание "За рульом", което е едно от най-големите в Русия, разполага със свой собствен полигон, където се извършват много от тестовете на автомобили. Именно там, през 2016 година, руските експерти проверяват как работят 4х4 системите на различните автомобили.
Това става на специални ролкови платформи, симулиращи нулев коефициент на сцепление между колелата и настилката. По този начин те определят и най-добрите 4х4 системи на автомобилите, които са тествали през изминалата година. Основната цел е да се провери коя система "най-грамотно" разпределя въртящия момент към колелата, при положение, че едно, две или три от тях са изгубили сцепление.
След това същото упражнение са прави и на задната ос. Третото изпитание е свързано с разположение на двете ролки по диагонал, а накрая се поставят три платформи, като на практика само едното от колелата има сцепление с настилката. Първо това е едно от предните колела, а след това - само едно от задните.