Спортните модели на четирите овала с означението RS се превърнаха в любими на много хора, но както всяко нещо си имат и своите негативи. Основният, за който биват хулени от години е борбата за сцепление на предните колела или технически - недозавиването. Основната причина се крие в разположението на двигателя, което е предизвикано от системата за задвижване на четирите колела Quattro. Тя не позволява "напъхването" на двигателя към пътническия отсек и това води до неправилно разпределение на тежестта. Новото TTRS е значително подобрено в това отношение, въпреки катострофата по време на тестовете на прототипа, но братчето му RS3 бе много хулено за този свой недъг и тази компилация от Ринга го показва.
Свързани новини
-
Новото Audi A3 вече се продава у нас (БГ ЦЕНИ)
В средата на месец март Audi обнови A3, като също така добави и нова версия наречена Allstreet. Сега обновеният модел вече се продава у нас, както в т ...18.04.20244 7556 -
Audi ще представи още по-мощен E-Tron GT
Audi се подготвя да разкрие най-новото си попълнение в гамата от електрически модели, като разкри част от RS E-Tron GT Performance. Подобно на Taycan ...16.04.20241 4540 -
Audi показа новото S3 с повече мощност
Няколко седмици след дебюта на освеженото Audi A3, компанията показа и Audi S3 което, разполага с увеличена мощност и въртящ момент и нова визия. Сърц ...09.04.20241 6713 -
Последното R8 слезе от поточната линия
Audi R8 официално достигна края на своя път. Макар да се спекулира с потенциален електрически наследник, традиционният R8 с двигател с вътрешно горене ...25.03.20242 9777 -
Какво ново да очакваме от Audi през тази година?
През първите месеци на годината от Audi бяха заети с представянето на няколко нови модела, включително обновения Q7, RS6 Avant GT, ревизирания S3, фей ...20.03.20241 6054