Основната техническата иновация при фейслифта на VW GOLF е новият 1.5-литров бензинов двигател. Моторът е особено икономичен благодарение на по-чистите си отработени газове и функцията за изключване на цилиндри.
Въпреки SUV-бума Golf си остава най-успешният модел на концерна от Волфсбург, както и най-продаваната кола в Германия. Може би именно това е причината от Volkswagen да са толкова внимателни и предпазливи с фейслифта на линията. Оптичните промени са минимални и биха впечатлили само на истинските фенове на модела. В купето промяната се състои в новата мултимедийна система, която реагира на жестове.
Новият бензинов двигател не е по-малко шумен от предшествениците му. Специалното в него е ниският му разход – 5.1 л / 100 км според заводски данни. В реални условия VW GOLF 1.5 TSI ще гори 7 литра на 100 километра.
Дори и с умерена скорост на магистралата моделът остава пестелив. Само при бързо шофиране разходът се покачва значително повече от този на съпоставимата дизелова версия на автомобила. Недокоснати при фейслифта са отличителните белези на модела – много място, добра изработка и комфортно окачване.
Новият Golf 1.5 TSI ще струва най-малко 24 350 евро, с 2750 евро по-малко от еквивалентния му дизелов модел. Както винаги обаче това е половината истина – скъпите екстри вдигат цената до над €30 000.
Технически данни
Производител: |
Volkswagen |
Модел: |
GOLF 1.5 TSI |
Двигател: |
Четирицилиндров бензинов |
Предаване: |
Предно |
Мощност: |
150 к.с. |
Ускорение от 0 до 100: |
6.4 сек. |
Макс. скорост: |
216 км/ч |
Разход : |
5.1 литра/100 км |
CO2-емисии: |
114 г/км |
Цена: |
от €24 350 |