Репликите обикновено са по-евтини масови автомобили, преработени в скъпи и престижни модели. С 14 000 произведени екземпляра за 10 години Gallardo не може да се нарече особено рядка екзотика, но все пак си остава Lamborghini, в сравнение с което Ford е чиста проба конфекция.
Защо на някого му е притрябвало да влага средства, усилия и време в преправянето на Gallardo в Mustang може само да се гадае. Такъв хибрид обаче съществува и дори си има име - Tractorri.
Под каросерията на Mustang от 2007 г. се крие истинско Lambo с 5.2-литров V10, разположен надлъжно пред задния мост. Запазено е и двойното предаване на италианската суперкола.
Както личи от снимките, за пригаждането на американското шаси към коренно различна задвижваща архитектура са отишли много пари и конструкторски талант. Дали си е струвало, няма значение. Важното е, че собственикът е останал доволен от резултата.