Отидете към основна версия

6 372 3

Renault Twingo V8 Trophy

  • lazareth-
  • renault twingo-
  • trophy-
  • buell-
  • megane trophy-
  • clio v6 sport

Градско макси

Людовик Лазарет смело може да се нарече най-продуктивният и упорит в лудостта си френски майстор на тунинга. Допреди няколко години компанията му с право бе сравнявана с наскоро закритата американска Buell. Екстремните мотоциклети на Lazareth редовно красяха кориците на европейските специализирани издания, а не след дълго взеха да ги оценяват и зад Океана. Тогава щурото франсе започна не само да доработва двуколесни, а и да проектира собствени возила, броят на чиито гуми нарастваше прогресивно. Първо се родиха няколко мотора с автомобилни двигатели, после дойде ред на трайковете и ATV-тата, а напоследък Людовик и подчинените му обръщат все повече внимание на колите.

Френската школа никога не е разчитала на размерите. С малки изключения най-удачните спортни и състезателни модели на петлите още от едно време обикновено са безпощадно напомпани градски минита. Съвсем в духа на тези традиции от Lazareth избират за основа на най-новата си разработка първото поколение на Renault Twingo. Очевидно вдъхновен от Megane Trophy и Clio V6 Sport, проектът залага на изпитаната формула с брутална ампутация на оригиналната механика и монтиране на напомпан двигател на мястото на задните седалки. Същата схема носи успех на французите още от епохата на легендарното Renault 5 Turbo.

Lazareth Twingo Trophy не може да се мери с прочутия си рали-предшественик по мощност. За автомобил с подобни размери и тегло обаче V-образен осмак от Range Rover с обем 3.5 литра и мощност 180 к.с. е меко казано достатъчен. Агрегатът е монтиран на специално конструирана допълнителна рама отзад и предава въртящия момент на задните колела посредвством 5-степенна скоростна кутия. Както лесно може да се предположи, окачването и ходовата част нямат нищо общо с оригинала, а за увеличението на колеята говорят красноречиво промените в пропорциите. В крайна сметка раздутите калници трябва някак да побират сликовете Yokohama с широчина 230 мм отпред и 320 отзад, с които са обути 18-цоловите джанти Toora.

Салонът на “хипер-туингото“ отговаря напълно на външността. Двата “легена“ MOMO, които заместват стандартните седалки, са комбинирани със спортен волан и дигитален дисплей. Малко постна комплектация като 70 000 евро, но пък и луксът очевидно съвсем не бил основата цел на Людовик Лазарет.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини

  • Продадоха 31-годишна Jetta на цената на нов Passat

    Рядък Volkswagen Jetta GLI Trophy, произведен през 1989 г. в ограничена серия от 500 екземпляра за канадския пазар, бе продаден за $32 250 (€29 0 ...
    30.03.2020
    18 743
    37
  • Най-мощният Megane RS

    Renault представи Trophy-версия на новото поколение Megane RS. Автомобилът е създаден за писта и има шаси Cup с по-твърди настройки на окачването и ди ...
    19.07.2018
    7 423
    51
  • Renault извади най-мощния Megane RS

    Французите от renault официално представиха пистовата модификация на наточения си хечбек Megane RS. Състезателната версия носи названието 275 Troph ...
    15.05.2014
    7 997
    1
  • Тест на най-бързото Renault

      Французите от Renault показаха обновената гама на най-продавания си модел Megane. Всички разновидности на френския бестселър търпят изме ...
    25.06.2012
    9 121
    23
  • Ако Ferrari правеше ATV-та

    Подобно на повечето творения на френския тунингманиак Людовик Лазарет, Wazuma V8F няма аналог. Возилото следва архитектурата на триколка, но разпол ...
    17.12.2011
    21 015
    7