ФАКТИ.БГ

Най-мощният Megane RS

Публикувана: 19 Юли, 2018 12:05
51 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 5504
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Renault представи Trophy-версия на новото поколение Megane RS. Автомобилът е създаден за писта и има шаси Cup с по-твърди настройки на окачването и диференциал с механичен блокаж.

Под предния капак на Megane RS Trophy работи 1.8-литров турбодвигател с мощност 300 к.с. и 420 Нм (400 в колите с механична предавателна кутия). Ускорението от 0 до 100 с роботизираната трансмисия с два съединителя отнема 5.7 сек. - с една десета по-бързо от стандартния RS, а максималната скорост е 260 км/ч (вместо 255).

Оборудването на горещия хечбек включва 19-цолови джанти с гуми Bridgestone Potenza S001 (от догодина ще се предлага тяхна олекотена версия, която тежи два килограма по-малко), биметални спирачни механизми с апарати Brembo, по-твърди амортисьори, пружини и стабилизатори.

Шасито с четири управляеми колела е същото като в Megane RS. Срещу допълнително заплащане Trophy може да се поръча със спортни седалки Recaro с тапицерия от алкантара.

Renault представи новия Megane RS във Франкфурт миналата есен. Автомобилът има хидравлични ограничители на сгъстяването в амортисьорите, телеметрична система и няколко работни режима на управляващата електроника.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
1
Този коментар е премахнат от модератор
onq s konq
2 Отговор
"Ваденето" на 300 коня от 1,8 кубатура говори само за едно-КЪС ЖИВОТ НА ДВИГАТЕЛА.

Коментиран от #26, #39


Оценка:
-38 +24

3
Този коментар е премахнат от модератор
Давай ги насам
4 Отговор
Аз ще ги карам

Оценка:
-2 +31

Admin
5 Отговор
Дали ще има нов рекорд на Ринг-а?

Коментиран от #28


Оценка:
-6 +17

ДойчеКапутен
6 Отговор

До коментар #1 от "Сотир":


Карай тогава с емблема на два клозета, напречна светкавица, куц кон, синьо-черен шахматен квадрат и триъгълник :)

Оценка:
-7 +22

стоян
7 Отговор
Това е най бързия автомобил с предно предаване

Коментиран от #15


Оценка:
-13 +15

8
Този коментар е премахнат от модератор
279
9 Отговор

До коментар #1 от "Сотир":


Още си живееш в 90те години, а? :D

Оценка:
-2 +13

Тойота
10 Отговор

До коментар #1 от "Сотир":


Карай ми дедовия

Оценка:
-4 +16

123
11 Отговор
само 1.8 е !!!!!! Смешно !!!! Не благодаря !!!

Оценка:
-28 +4

123
12 Отговор
И с този 4 steer когато изгубиш сцепление в бърз завой колата става неуправляема заради завиването с 4 колела!!!!!!!!!!

Оценка:
-22 +1

123
13 Отговор
А вътре с изключение на воалан и седалките е пълна повърня. Вижте 2016 civic type-r за истински състезател вътре

Коментиран от #42


Оценка:
-33 +6

1234
14 Отговор
Нищо особено всяко 1.9 jtd tdi върви с чип същото...... Голям праз

Оценка:
-27 +4

селянин
15 Отговор

До коментар #7 от "стоян":


Може,при 4 цилиндровите до 1,8 L,иначе на външен вид лови окото,за двг..можеше да сложат оше едно турбо,на другите два цилиндъра и става,,трепач,,с четери управляеми точила..

Оценка:
-3 +6

венци
16 Отговор
Lexus IS-F Sport

Оценка:
-6 +5

цистит
17 Отговор
golf r това го прави точка, да сложиш 300 конски сили на предните колела е лудост

Коментиран от #31


Оценка:
-23 +8

18
Този коментар е премахнат от модератор
123
19 Отговор
Много е готин, поне 2 пъти по хубав от Сивика и 1 от Гуфи. Това външно, вътре си е френски модернизъм! Ама толкоз пауър на предно...., само за писта, за евридейки не става. Навремето гледах някъде как инженерите на Сааб обясняваха, че лимита на предното е до 220/240 коня, и то с много условия по окачването! Тази кола, както и Сивика си е опасна с тази мощност само на предно...

Коментиран от #20


Оценка:
-6 +14

20
Този коментар е премахнат от модератор
фокус RS
21 Отговор
фокуса е 2.3 350 кс. 440 нютона. И е 4×4. Какви мегани , сивици и гоуфове. няма по-бърз хечбек от този. За протокола - нямам форд.

Коментиран от #22, #23


Оценка:
-17 +9

Teo
22 Отговор

До коментар #21 от "фокус RS":


Има Бенц А45 AMG https://www.youtube.com/watch?v=fhChIQ5WFS4 направо убива Форда, иначе хората хранещи първия коментар са същите чичаци, които карат 1.5 дци п*чките и въобще френски меки китки...

Коментиран от #29


Оценка:
-11 +4

Teo
23 Отговор

До коментар #21 от "фокус RS":


Има и RS3...

Оценка:
-6 +3

Роко
24 Отговор
Техниката се развива, вече има доста нови модели с предно с и с над 300кс.... и не са никак лоши! Сеат Леон Купра 300кс би на Мендик Голф R , който е 4х4 и е 310кс! Важно е обаче да има блокаж на диференциала и добро окачване!

Оценка:
-1 +11

Ъ-ъ... Бийн
25 Отговор
Хайде, да го покараме, пък после да коментираме. Някой ,,разбирачи" са по компетентни, от инженерите на Рено, и не само. Не съм фен на марката, но самият факт че се развиват и придобиват други компании говори че имат пазар на продуктите си.

Оценка:
-0 +16

Ами трябва да ти кажа че си в голяма гре
26 Отговор

До коментар #2 от "onq s konq":


Имам Леон Кипра 4драив и Форда на старт го отвявям а е само 300к.с

Коментиран от #48


Оценка:
-8 +2

Язе
27 Отговор
Пълно с професори.Те от Рено не знаят как да правят коли,вие им обяснете.Това на Ринга пак ще млати немските прехвалени канчета.

Коментиран от #30


Оценка:
-3 +25

АЛФА Q4
28 Отговор

До коментар #5 от "Admin":


РИНГА Е ЗАПАЗЕН ЗА АЛФА

Оценка:
-8 +3

АЛФА Q4
29 Отговор

До коментар #22 от "Teo":


АБЕ GULIA ГО СРИТА ЗДРАВО

Коментиран от #45


Оценка:
-5 +4

123
30 Отговор

До коментар #27 от "Язе":


Знаят, знаят, колко да знаят? Просто като един от най големите автопроизводители е меко казано длъжен да има такъв модел! До колко е практичен и приложим в ежедневието, е те това е въпроса! Рингове, мингове, нищо няма значение, когато до тебе е АМГ-то, М-ката или РС-a. За Р-ката на Голфа няма да говорим, защото ще се изпокараме! То не е само коне, а и купе, окачване, скоростна кутия и въртящ момент, приложимост и сигурност при натоварване, и прочее тривиални щуротии.

Коментиран от #32, #33


Оценка:
-8 +0

АЛФА Q4
31 Отговор

До коментар #17 от "цистит":


ТИ МАЙ.САМО ЛАЕШ
ПОНЕ ТВ ГЛЕДАЙ.И ТО МЕНДИКС.ТОЧНО ТАМ МЕГАНА ПОНААКА ГОЛФЧЕТО.АМА ТИПИЧНО ЗА ПРЕДАВАНЕТО. НИЕ ПРЕДПОЧИТАМЕ ГОЛФА ИИИИ

Коментиран от #40, #41


Оценка:
-1 +11

АЛФА Q4
32 Отговор

До коментар #30 от "123":


ТАКА ДЕ. ТОЧНА НА ТАЯ СВЕТА ЧЕТВОРИЦА. GULIA РАЗДАДЕ ПРАВОСЪДИЕ.ИИИЗПОТРЕПА Ги.А МОДЕЛА Е НА БАЯ ГОДИНИ ВЕЧЕ И НАПОЛОВИН НА ТЕХНИТЕ КУБАТУРИ.ИМЕННО ОКАЧВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ

Коментиран от #34


Оценка:
-2 +4

Язе
33 Отговор

До коментар #30 от "123":


Точно с този модел Рено си изкараха име като най-бързата кола с предно на ринга.След това и Сеат се включиха в надпреварата с тях.За да се пуска на тази писта значи е подготвено за нея така,че не се притеснявай за окачване ,скорости,купе и т.н.АМГ,М моделите и РС са в друга категория.Там е за хардкор фенове.А за практичност на това Рено е трудно да се говори най-малкото,защото ще вози прекалено твърдо.

Оценка:
-1 +6

123
34 Отговор

До коментар #32 от "АЛФА Q4":


Джулито е яка, две мнения по въпроса няма!
Ама пълна екзотика брат, и колко ще изтрае, само тя си знае. Същата работа като ГТР-а.
Те тая италианска енигма, която и Ферари има, а именно, не много коне, ама супер вървежни, не може да се обясни тук във форума.

Оценка:
-1 +2

123
35 Отговор
Добре де, а ДВГ- то на кой е? Рено нямат в гамата 1.8 който да модифицират? Нисан и те май? Този двигател ще да е нов тогава?

Коментиран от #36


Оценка:
-1 +6

Отговор
36 Отговор

До коментар #35 от "123":


На Нисан е двигателя. Нов е.

Оценка:
-5 +3

322-233
37 Отговор
Само от ваген да замълчат че тях ги няма във Формула 1 едно от най автомобилните състезания.Точка казах.

Коментиран от #46, #51


Оценка:
-2 +10

QQQ
38 Отговор
Кажи му Рено и повече не го обиждай..

Коментиран от #43


Оценка:
-13 +3

Пешо Мъката
39 Отговор

До коментар #2 от "onq s konq":


Абе кат ми изкара 150-200 000 ми стигат, а тези ще ги направи ако не го тунинговаш още като го вземеш. Ако искам милионник ще си взема съвсем друга кола. Това е кола за кеф.

Оценка:
-2 +8

цистит
40 Отговор

До коментар #31 от "АЛФА Q4":


полека, включи капс лока нещо пий ксанакса че Д-р радева ще се сърди

Оценка:
-1 +5

цистит
41 Отговор

До коментар #31 от "АЛФА Q4":


добре де нали не разбирам мощен е ала бала сто батала но бмв 330d xdrive последния модел ускорява по бързо от него - обикновен дизеляк шестак семейно комби да му раздира RS логото а дори не е M смисъл не ми го хвалете френско няма да си взема никога повече имал съм квото и да е - спортно неспортно но за парите за които това ми го предлагат 330d ми се струва 20 пъти по добра алтернатива и не че хейтвам рено като цяло но да си се придържат към семейния икономичен клас - там със сигурност им е силата

Коментиран от #49


Оценка:
-9 +5

ЕРРТТТЪ
42 Отговор

До коментар #13 от "123":


Може би въпрос на вкус,но ти виж Хондата от ВЪН ......ТОВА Е ПОВЪРНЯ И ТО ГОЛЯМА....

Оценка:
-2 +4

43
Този коментар е премахнат от модератор
Алекс
44 Отговор
Определено е красива машина, времето ще покаже как ще се справи и колко германеца ще му духат прашеца.

Оценка:
-0 +4

Teo
45 Отговор

До коментар #29 от "АЛФА Q4":


Ти разлика между хечбек и седан правиш ли? Алфата е седан и може да е яка, ама е кенеф страшен, само трябва да си я сържиш за украса.

Коментиран от #47


Оценка:
-2 +2

46
Този коментар е премахнат от модератор
47
Този коментар е премахнат от модератор
Stormrider
48 Отговор

До коментар #26 от "Ами трябва да ти кажа че си в голяма гре":


Не знам какво отдаваш,ако те пипне М140 ще те скъса.

Оценка:
-0 +0

Язе
49 Отговор

До коментар #41 от "цистит":


Може да ускорява по-добре но до там.На един планински път примерно, това Рено ще скъса гащетата на 330d.

Оценка:
-0 +5

Renault 2Lt
50 Отговор
За тези, които смятат че двигателя 1.8 литра с 300 к.с. е малък ще кажа, че още през 80-те години на миналия век BMW са карали във Формула 1 със 1.5 литров двигател с 1400 к.с. Що се отнася до това, автомобил да има такава тяга само на предния мост, няма никакъв проблем, понеже колата е с механичен блокаж и придава отлично мощноста към асфалта и има страхотна тракция. Това Рено е по-добро от конкурентите си. Гледайте отвреме навреме Auto Motor und Sport за да си обогатите знанията!

Оценка:
-0 +1

Renault 2Lt
51 Отговор

До коментар #37 от "322-233":


Те VW да си карат там при тролеите :D

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Емануел Макрон
Френският икономически министър в отговор на протестиращите
Аз не говоря за законопроектите на езика на яйцата и побоите"

Още бисери