7 04951

Най-мощният Megane RS

  • renault-
  • megane-
  • rs-
  • trophy

Renault представи Trophy-версия на новото поколение Megane RS. Автомобилът е създаден за писта и има шаси Cup с по-твърди настройки на окачването и диференциал с механичен блокаж.

Под предния капак на Megane RS Trophy работи 1.8-литров турбодвигател с мощност 300 к.с. и 420 Нм (400 в колите с механична предавателна кутия). Ускорението от 0 до 100 с роботизираната трансмисия с два съединителя отнема 5.7 сек. - с една десета по-бързо от стандартния RS, а максималната скорост е 260 км/ч (вместо 255).

Оборудването на горещия хечбек включва 19-цолови джанти с гуми Bridgestone Potenza S001 (от догодина ще се предлага тяхна олекотена версия, която тежи два килограма по-малко), биметални спирачни механизми с апарати Brembo, по-твърди амортисьори, пружини и стабилизатори.

Шасито с четири управляеми колела е същото като в Megane RS. Срещу допълнително заплащане Trophy може да се поръча със спортни седалки Recaro с тапицерия от алкантара.

Renault представи новия Megane RS във Франкфурт миналата есен. Автомобилът има хидравлични ограничители на сгъстяването в амортисьорите, телеметрична система и няколко работни режима на управляващата електроника.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 onq s konq

    24 38 Отговор
    "Ваденето" на 300 коня от 1,8 кубатура говори само за едно-КЪС ЖИВОТ НА ДВИГАТЕЛА.

    Коментиран от #26, #39

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Давай ги насам

    31 2 Отговор
    Аз ще ги карам

  • 5 Admin

    17 6 Отговор
    Дали ще има нов рекорд на Ринг-а?

    Коментиран от #28

  • 6 ДойчеКапутен

    22 7 Отговор

    До коментар #1 от "Сотир":

    Карай тогава с емблема на два клозета, напречна светкавица, куц кон, синьо-черен шахматен квадрат и триъгълник :)
  • 7 стоян

    15 13 Отговор
    Това е най бързия автомобил с предно предаване

    Коментиран от #15

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 279

    13 2 Отговор

    До коментар #1 от "Сотир":

    Още си живееш в 90те години, а? :D
  • 10 Тойота

    16 4 Отговор

    До коментар #1 от "Сотир":

    Карай ми дедовия
  • 11 123

    4 28 Отговор
    само 1.8 е !!!!!! Смешно !!!! Не благодаря !!!
  • 12 123

    1 22 Отговор
    И с този 4 steer когато изгубиш сцепление в бърз завой колата става неуправляема заради завиването с 4 колела!!!!!!!!!!
  • 13 123

    6 33 Отговор
    А вътре с изключение на воалан и седалките е пълна повърня. Вижте 2016 civic type-r за истински състезател вътре

    Коментиран от #42

  • 14 1234

    4 27 Отговор
    Нищо особено всяко 1.9 jtd tdi върви с чип същото...... Голям праз

  • 15 селянин

    6 3 Отговор

    До коментар #7 от "стоян":

    Може,при 4 цилиндровите до 1,8 L,иначе на външен вид лови окото,за двг..можеше да сложат оше едно турбо,на другите два цилиндъра и става,,трепач,,с четери управляеми точила..
  • 16 венци

    5 6 Отговор
    Lexus IS-F Sport
  • 17 цистит

    8 23 Отговор
    golf r това го прави точка, да сложиш 300 конски сили на предните колела е лудост

    Коментиран от #31

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 123

    14 6 Отговор
    Много е готин, поне 2 пъти по хубав от Сивика и 1 от Гуфи. Това външно, вътре си е френски модернизъм! Ама толкоз пауър на предно...., само за писта, за евридейки не става. Навремето гледах някъде как инженерите на Сааб обясняваха, че лимита на предното е до 220/240 коня, и то с много условия по окачването! Тази кола, както и Сивика си е опасна с тази мощност само на предно...

    Коментиран от #20

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 фокус RS

    9 17 Отговор
    фокуса е 2.3 350 кс. 440 нютона. И е 4×4. Какви мегани , сивици и гоуфове. няма по-бърз хечбек от този. За протокола - нямам форд.

    Коментиран от #22, #23

  • 22 Teo

    4 11 Отговор

    До коментар #21 от "фокус RS":

    Има Бенц А45 AMG https://www.youtube.com/watch?v=fhChIQ5WFS4 направо убива Форда, иначе хората хранещи първия коментар са същите чичаци, които карат 1.5 дци п*чките и въобще френски меки китки...

    Коментиран от #29

  • 23 Teo

    3 6 Отговор

    До коментар #21 от "фокус RS":

    Има и RS3...
  • 24 Роко

    11 1 Отговор
    Техниката се развива, вече има доста нови модели с предно с и с над 300кс.... и не са никак лоши! Сеат Леон Купра 300кс би на Мендик Голф R , който е 4х4 и е 310кс! Важно е обаче да има блокаж на диференциала и добро окачване!

  • 25 Ъ-ъ... Бийн

    16 0 Отговор
    Хайде, да го покараме, пък после да коментираме. Някой ,,разбирачи" са по компетентни, от инженерите на Рено, и не само. Не съм фен на марката, но самият факт че се развиват и придобиват други компании говори че имат пазар на продуктите си.
  • 26 Ами трябва да ти кажа че си в голяма гре

    2 8 Отговор

    До коментар #2 от "onq s konq":

    Имам Леон Кипра 4драив и Форда на старт го отвявям а е само 300к.с

    Коментиран от #48

  • 27 Язе

    25 3 Отговор
    Пълно с професори.Те от Рено не знаят как да правят коли,вие им обяснете.Това на Ринга пак ще млати немските прехвалени канчета.

    Коментиран от #30

  • 28 АЛФА Q4

    3 8 Отговор

    До коментар #5 от "Admin":

    РИНГА Е ЗАПАЗЕН ЗА АЛФА
  • 29 АЛФА Q4

    4 5 Отговор

    До коментар #22 от "Teo":

    АБЕ GULIA ГО СРИТА ЗДРАВО

    Коментиран от #45

  • 30 123

    0 8 Отговор

    До коментар #27 от "Язе":

    Знаят, знаят, колко да знаят? Просто като един от най големите автопроизводители е меко казано длъжен да има такъв модел! До колко е практичен и приложим в ежедневието, е те това е въпроса! Рингове, мингове, нищо няма значение, когато до тебе е АМГ-то, М-ката или РС-a. За Р-ката на Голфа няма да говорим, защото ще се изпокараме! То не е само коне, а и купе, окачване, скоростна кутия и въртящ момент, приложимост и сигурност при натоварване, и прочее тривиални щуротии.

    Коментиран от #32, #33

  • 31 АЛФА Q4

    11 1 Отговор

    До коментар #17 от "цистит":

    ТИ МАЙ.САМО ЛАЕШ
    ПОНЕ ТВ ГЛЕДАЙ.И ТО МЕНДИКС.ТОЧНО ТАМ МЕГАНА ПОНААКА ГОЛФЧЕТО.АМА ТИПИЧНО ЗА ПРЕДАВАНЕТО. НИЕ ПРЕДПОЧИТАМЕ ГОЛФА ИИИИ

    Коментиран от #40, #41

  • 32 АЛФА Q4

    4 2 Отговор

    До коментар #30 от "123":

    ТАКА ДЕ. ТОЧНА НА ТАЯ СВЕТА ЧЕТВОРИЦА. GULIA РАЗДАДЕ ПРАВОСЪДИЕ.ИИИЗПОТРЕПА Ги.А МОДЕЛА Е НА БАЯ ГОДИНИ ВЕЧЕ И НАПОЛОВИН НА ТЕХНИТЕ КУБАТУРИ.ИМЕННО ОКАЧВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ

    Коментиран от #34

  • 33 Язе

    6 1 Отговор

    До коментар #30 от "123":

    Точно с този модел Рено си изкараха име като най-бързата кола с предно на ринга.След това и Сеат се включиха в надпреварата с тях.За да се пуска на тази писта значи е подготвено за нея така,че не се притеснявай за окачване ,скорости,купе и т.н.АМГ,М моделите и РС са в друга категория.Там е за хардкор фенове.А за практичност на това Рено е трудно да се говори най-малкото,защото ще вози прекалено твърдо.
  • 34 123

    2 1 Отговор

    До коментар #32 от "АЛФА Q4":

    Джулито е яка, две мнения по въпроса няма!
    Ама пълна екзотика брат, и колко ще изтрае, само тя си знае. Същата работа като ГТР-а.
    Те тая италианска енигма, която и Ферари има, а именно, не много коне, ама супер вървежни, не може да се обясни тук във форума.
  • 35 123

    6 1 Отговор
    Добре де, а ДВГ- то на кой е? Рено нямат в гамата 1.8 който да модифицират? Нисан и те май? Този двигател ще да е нов тогава?

    Коментиран от #36

  • 36 Отговор

    3 5 Отговор

    До коментар #35 от "123":

    На Нисан е двигателя. Нов е.
  • 37 322-233

    10 2 Отговор
    Само от ваген да замълчат че тях ги няма във Формула 1 едно от най автомобилните състезания.Точка казах.

    Коментиран от #46, #51

  • 38 QQQ

    3 13 Отговор
    Кажи му Рено и повече не го обиждай..

    Коментиран от #43

  • 39 Пешо Мъката

    8 2 Отговор

    До коментар #2 от "onq s konq":

    Абе кат ми изкара 150-200 000 ми стигат, а тези ще ги направи ако не го тунинговаш още като го вземеш. Ако искам милионник ще си взема съвсем друга кола. Това е кола за кеф.
  • 40 цистит

    5 1 Отговор

    До коментар #31 от "АЛФА Q4":

    полека, включи капс лока нещо пий ксанакса че Д-р радева ще се сърди
  • 41 цистит

    5 9 Отговор

    До коментар #31 от "АЛФА Q4":

    добре де нали не разбирам мощен е ала бала сто батала но бмв 330d xdrive последния модел ускорява по бързо от него - обикновен дизеляк шестак семейно комби да му раздира RS логото а дори не е M смисъл не ми го хвалете френско няма да си взема никога повече имал съм квото и да е - спортно неспортно но за парите за които това ми го предлагат 330d ми се струва 20 пъти по добра алтернатива и не че хейтвам рено като цяло но да си се придържат към семейния икономичен клас - там със сигурност им е силата

    Коментиран от #49

  • 42 ЕРРТТТЪ

    4 2 Отговор

    До коментар #13 от "123":

    Може би въпрос на вкус,но ти виж Хондата от ВЪН ......ТОВА Е ПОВЪРНЯ И ТО ГОЛЯМА....
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Алекс

    4 0 Отговор
    Определено е красива машина, времето ще покаже как ще се справи и колко германеца ще му духат прашеца.
  • 45 Teo

    2 2 Отговор

    До коментар #29 от "АЛФА Q4":

    Ти разлика между хечбек и седан правиш ли? Алфата е седан и може да е яка, ама е кенеф страшен, само трябва да си я сържиш за украса.

    Коментиран от #47

  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Stormrider

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "Ами трябва да ти кажа че си в голяма гре":

    Не знам какво отдаваш,ако те пипне М140 ще те скъса.
  • 49 Язе

    5 0 Отговор

    До коментар #41 от "цистит":

    Може да ускорява по-добре но до там.На един планински път примерно, това Рено ще скъса гащетата на 330d.
  • 50 Renault 2Lt

    1 0 Отговор
    За тези, които смятат че двигателя 1.8 литра с 300 к.с. е малък ще кажа, че още през 80-те години на миналия век BMW са карали във Формула 1 със 1.5 литров двигател с 1400 к.с. Що се отнася до това, автомобил да има такава тяга само на предния мост, няма никакъв проблем, понеже колата е с механичен блокаж и придава отлично мощноста към асфалта и има страхотна тракция. Това Рено е по-добро от конкурентите си. Гледайте отвреме навреме Auto Motor und Sport за да си обогатите знанията!
  • 51 Renault 2Lt

    1 0 Отговор

    До коментар #37 от "322-233":

    Те VW да си карат там при тролеите :D