15 Май, 2014 11:14 8 093 1

Renault извади най-мощния Megane RS

  • renault-
  • megane-
  • rs-
  • trophy-
  • 275
Французите от renault официално представиха пистовата модификация на наточения си хечбек Megane RS. Състезателната версия носи названието 275 Trophy, но по-интересното е, че именно с този автомобил французите се надяват да направят нов рекорд на Нюрбургринг. Ще припомним, че преди два месеца новият шампион на знаменитата немска писта Seat Leon Cupra детронира Megane 265 RS Trophy, след като успя да завърти обиколка за 7:58.44.
Сега инженерите от Renault вдигат мощността на своя компактен боец с десет конски сили и както е видно от моделното му име Megane RS вече разполага с 275 коня под капака си. Любопитно е, че максималният въртящ момент си остава същия - 360 Нм и е достъпен в диапазона 3000 - 5000 об/мин. За съжаление от Режията не съобщават динамичните характеристики на автомобила. Най-вероятно ще направят това, след като Megane RS 275 Trophy подобри рекорда на Cupra.
Това, което се знае за най-мощния megane е, че е построен на базата на спортното шаси Cup. Хот-хечът е снабден с диференциал с повишено триене на предната ос, титанова ауспухна система Akrapovic, 19-цолови лети джанти "обути" с гуми Michelin Pilot Sport Cup 2, а така също и с регулируеми амортисьори Ohlins. Последните са достъпни в качеството си на опция. Салонът ще е оборудван със седалки Recaro, тапицирани с кожа и алкантара. Купето ще впечатлява и с множество метални вложки.
Всеки от екземплярите ще разполага с индивидуален номер. Поръчките ще започнат да се приемат на 3 юни, като специалната версия на Megane ще се продава на пазарите в 20 страни от 5 континента. Във Франция цената на Renault Megane RS 275 Trophy ще е около 38 000 евро. Така Renault се готви да си върне престижното звание и вече започна открита психологическа война с испанците в Twitter под хаштаг #Under8, зад който се крие девизът "Под 8 минути на "Нюрбургринг".


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Нема Бира

    1 2 Отговор
    Единствено Ford Focus RS има преден диференциал, който да впие коне над 260 в асфалта. Всичко друго без 4х4 е само напразно въртене на място. Megana e сериозна машина, ама не виждам как ще бият Cupra ?!? ...