Градско макси
Людовик Лазарет смело може да се нарече най-продуктивният и упорит в лудостта си френски майстор на тунинга. Допреди няколко години компанията му с право бе сравнявана с наскоро закритата американска Buell. Екстремните мотоциклети на Lazareth редовно красяха кориците на европейските специализирани издания, а не след дълго взеха да ги оценяват и зад Океана. Тогава щурото франсе започна не само да доработва двуколесни, а и да проектира собствени возила, броят на чиито гуми нарастваше прогресивно. Първо се родиха няколко мотора с автомобилни двигатели, после дойде ред на трайковете и ATV-тата, а напоследък Людовик и подчинените му обръщат все повече внимание на колите.
Френската школа никога не е разчитала на размерите. С малки изключения най-удачните спортни и състезателни модели на петлите още от едно време обикновено са безпощадно напомпани градски минита. Съвсем в духа на тези традиции от Lazareth избират за основа на най-новата си разработка първото поколение на Renault Twingo. Очевидно вдъхновен от Megane Trophy и Clio V6 Sport, проектът залага на изпитаната формула с брутална ампутация на оригиналната механика и монтиране на напомпан двигател на мястото на задните седалки. Същата схема носи успех на французите още от епохата на легендарното Renault 5 Turbo.
Lazareth Twingo Trophy не може да се мери с прочутия си рали-предшественик по мощност. За автомобил с подобни размери и тегло обаче V-образен осмак от Range Rover с обем 3.5 литра и мощност 180 к.с. е меко казано достатъчен. Агрегатът е монтиран на специално конструирана допълнителна рама отзад и предава въртящия момент на задните колела посредвством 5-степенна скоростна кутия. Както лесно може да се предположи, окачването и ходовата част нямат нищо общо с оригинала, а за увеличението на колеята говорят красноречиво промените в пропорциите. В крайна сметка раздутите калници трябва някак да побират сликовете Yokohama с широчина 230 мм отпред и 320 отзад, с които са обути 18-цоловите джанти Toora.
Салонът на “хипер-туингото“ отговаря напълно на външността. Двата “легена“ MOMO, които заместват стандартните седалки, са комбинирани със спортен волан и дигитален дисплей. Малко постна комплектация като 70 000 евро, но пък и луксът очевидно съвсем не бил основата цел на Людовик Лазарет.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Sportqga
13:37 13.03.2010
2 lol
08:02 18.11.2010
3 asd
14:25 25.02.2011