Last news in Fakti

5 Ноември, 2009 11:01 6 355 3

Renault Twingo V8 Trophy

  • lazareth-
  • renault twingo-
  • trophy-
  • buell-
  • megane trophy-
  • clio v6 sport

Градско макси

Людовик Лазарет смело може да се нарече най-продуктивният и упорит в лудостта си френски майстор на тунинга. Допреди няколко години компанията му с право бе сравнявана с наскоро закритата американска Buell. Екстремните мотоциклети на Lazareth редовно красяха кориците на европейските специализирани издания, а не след дълго взеха да ги оценяват и зад Океана. Тогава щурото франсе започна не само да доработва двуколесни, а и да проектира собствени возила, броят на чиито гуми нарастваше прогресивно. Първо се родиха няколко мотора с автомобилни двигатели, после дойде ред на трайковете и ATV-тата, а напоследък Людовик и подчинените му обръщат все повече внимание на колите.

Френската школа никога не е разчитала на размерите. С малки изключения най-удачните спортни и състезателни модели на петлите още от едно време обикновено са безпощадно напомпани градски минита. Съвсем в духа на тези традиции от Lazareth избират за основа на най-новата си разработка първото поколение на Renault Twingo. Очевидно вдъхновен от Megane Trophy и Clio V6 Sport, проектът залага на изпитаната формула с брутална ампутация на оригиналната механика и монтиране на напомпан двигател на мястото на задните седалки. Същата схема носи успех на французите още от епохата на легендарното Renault 5 Turbo.

Lazareth Twingo Trophy не може да се мери с прочутия си рали-предшественик по мощност. За автомобил с подобни размери и тегло обаче V-образен осмак от Range Rover с обем 3.5 литра и мощност 180 к.с. е меко казано достатъчен. Агрегатът е монтиран на специално конструирана допълнителна рама отзад и предава въртящия момент на задните колела посредвством 5-степенна скоростна кутия. Както лесно може да се предположи, окачването и ходовата част нямат нищо общо с оригинала, а за увеличението на колеята говорят красноречиво промените в пропорциите. В крайна сметка раздутите калници трябва някак да побират сликовете Yokohama с широчина 230 мм отпред и 320 отзад, с които са обути 18-цоловите джанти Toora.

Салонът на “хипер-туингото“ отговаря напълно на външността. Двата “легена“ MOMO, които заместват стандартните седалки, са комбинирани със спортен волан и дигитален дисплей. Малко постна комплектация като 70 000 евро, но пък и луксът очевидно съвсем не бил основата цел на Людовик Лазарет.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Sportqga

    5 0 Отговор
    Qko izrod4e, ama motorat e smotan. Mojeha da izpolzwat motora ot Vel Satis koito e sas sa6tiq obem, ama e 245 konq i e po lek za6toto e 6-ak.
  • 2 lol

    3 2 Отговор
    3,5 litra V8 s 180 konq? Daje amerikanskite daraci vadqt pove4e mo6t, e**** utaikite sa Reno!
  • 3 asd

    1 0 Отговор
    na laguna 3.0 24V 6e izvadi dosta pove4e , a da ne govorim za Megane RS 4e tam ve4e stava stra6no