Отидете към основна версия

16 510 18

Mitsubishi стана за смях заради реклама

  • mitsubishi-
  • outander-
  • реклама

Реклама на кросоувъра Outlander в профила на Mitsubishi Motors в Instagram предизвика вълна от подигравки с японската марка, която е печелила ралито "Дакар" рекордните 12 пъти. Снимката показва хибридната версия на модела, която е покорила триумфално купчинка пръст с височина около педя.

Mitsubishi затъва неумолимо от началото на новия век и проблемите на компанията в крайна сметка доведоха до поглъщането ѝ от Renault-Nissan. Усилено се говори, че следващото поколение на легендата Pajero ще бъде технологичен близнак на Patrol.

Щандът на "Трите диаманта" на салона в Детройт пък бе определен за най-жалкия на тазгодишното изложение. На тъжно провисналия на заден план транспарант се чете "... столетие иновации".

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини

  • Mitsubishi обнови ASX

    Mitsubishi „изненада“ автомобилния свят с обявяването на обновения ASX, който се появява малко след дебюта на последното му поколение. ASX ...
    24.04.2024
    2 741
    16
  • Мъск се връща към първоначалните си принципи

    Tesla направи значителни съкращения в маркетинговия си отдел, с което се отклони от неотдавнашното си навлизане в рекламата, одобрено от главния изпъл ...
    23.04.2024
    2 380
    21
  • Mitsubishi Pajero се завръща

    Mitsubishi Pajero 4WD с хибридно задвижване ще се завърне през 2027 година. Това се посочва в доклад на японския автомобилен производител, който дава ...
    15.01.2024
    2 952
    4
  • Mitsubishi пуска oще 2 нови модела в Европа

    Mitsubishi ще добави още два модела от Renault Group, за да разшири гамата си в Европа, започвайки през 2025 г. с компактен изцяло електрически SUV от ...
    08.12.2023
    3 058
    0
  • Mitsubishi пусна миниван за 30 000 лв.

    Mitsubishi представи актуализирана версия на достъпния миниван Minicab-MiEV във формат kei-car. В сравнение с предшественика си, той получи подобрен и ...
    08.12.2023
    2 962
    5