Отидете към основна версия

81 475 100

Едно скъпо и трудно за обслужване Subaru, което обаче си заслужава

  • subaru-
  • outback-
  • h6

Миналата година Subaru отбеляза 45 години от представянето на първия модел с постоянно задвижване на четирите колела. Въпреки немалкото време тази марка си остана екзотика.

Японската марка има армия от верни почитатели, но пък от друга страна никога не е инкасирала кой знае какви продажби. Техните автомобили са винаги с 4х4 предаване и с опозитни двигатели.

Още по-редки са шестцилиндровите боксери. Такъв се интегрира в модела Outback Н6 - един автомобил, оборудван с шестцилиндров боксер, който е скъп и труден за обслужване, но въпреки това си заслужава.

Шестакът е с работен обем 2 999 см3, и с мощност 210 конски сили. Разходът по заводски данни е 9.6 литра на 100 километра пробег, но в действителност е доста по-голям. Моментът се предава на четирите колела през четиристепенен автомат.

Шестцилиндровите боксери на Subaru са страхотни двигатели. Имат невероятен звук, достатъчно мощност и са изключително надеждни. Но след няколко десетки хиляди километра и те имат нужда от нова водна помпа или пък от обтегачи и водачи на веригите.

А ремонтните дейности, за да се случи това са малък кошмар, който включва сваляне на акумулатор, всмукателен колектор, източване на маслото и антифриза, сваляне на капак, фиксиран с цифром и словом 50 болта, и едва след това може да смените съответните части.

Събирането на всичко това изисква специален силикон на Fuji и много търпение. Да не говорим, че у нас специализираните сервизи за Subaru не са много, а ни всички могат да свършат работата добре.

Иначе, квартални майстори колкото щеш, но Subaru не е лъжица за всяка уста. Ако обаче ви допада странната външност на Outback, искате високопроходимо комби с просторен салон и практичен багажник и с шестцилиндров опозитен двигател, то обърнете внимание на Outback Н6.

Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 12 гласа.

Свързани новини