Истинските всъдеходи са вече на изчезване, но японските производители все още залагат на тях. Сега ще ви покажем няколко сравнения, направени от auto.mail.ru, на два от най-изтъкнатите високопроходими японски машини, които се продават у нас. Става дума за Mitsubishi Pajero и Toyota Land Cruiser Prado.
В резултат на втория рестайлинг, отпред Prado е с променени капак, фарове, броня и решетка, като всичко е направено в стила на Land Cruiser 200. Pajero-то не е променяно от последния фейслифт от 2015-а и изглежда малко морално остаряло, но и то си има група от хардкор фенове.
Отзад обновената Toyota Prado е със "свежа" диодна оптика, докато Pajero не разполага с такава. Между другото и фаровете на Toyota-та могат да са диодни, но това е част от допълнителното оборудване на модела.
При почти еднакви междуосия базата на Pajero е по-висока и малко по-дълга от тази на Prado. Най-важна тук е разликата в предните надвеси, която накланя везните в полза на Pajero-то.
Клиренсът на Prado e 215 мм, докато този при Pajero е 235 мм. Ъглите на т.нар. всъдеходна геометрия също са по-добри при Pajero.
В салона на Toyota-та има значително подобрение след последния рестайлинг - нов волан, модерна мултимедия и въобще, качествени материали, докато при Pajero всичко е доста по-старомодно.
Местоположението на водача при Prado е доста "по-капитанско", а задният диван се регулира, позволявайки увеличаване и намаляване на багажното пространство за сметка на мястото за краката на пасажерите. На широчина обаче салонът на Pajero превъзхожда този на Prado.
Обемът на багажника на Pajero е по-голям - 663 литра срещу 621 на Prado, но като цяло товарните пространства са близки, както по обем, така и по функционалност. Резервното колело на Mitsubishi-то е на петата врата, докато при Toyota-та то се намира под пода на багажника.
Поставете оценка:
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка от 0 гласа.