Истинските всъдеходи са вече на изчезване, но японските производители все още залагат на тях. Сега ще ви покажем няколко сравнения, направени от auto.mail.ru, на два от най-изтъкнатите високопроходими японски машини, които се продават у нас. Става дума за Mitsubishi Pajero и Toyota Land Cruiser Prado.
В резултат на втория рестайлинг, отпред Prado е с променени капак, фарове, броня и решетка, като всичко е направено в стила на Land Cruiser 200. Pajero-то не е променяно от последния фейслифт от 2015-а и изглежда малко морално остаряло, но и то си има група от хардкор фенове.
Отзад обновената Toyota Prado е със "свежа" диодна оптика, докато Pajero не разполага с такава. Между другото и фаровете на Toyota-та могат да са диодни, но това е част от допълнителното оборудване на модела.
При почти еднакви междуосия базата на Pajero е по-висока и малко по-дълга от тази на Prado. Най-важна тук е разликата в предните надвеси, която накланя везните в полза на Pajero-то.
Клиренсът на Prado e 215 мм, докато този при Pajero е 235 мм. Ъглите на т.нар. всъдеходна геометрия също са по-добри при Pajero.
В салона на Toyota-та има значително подобрение след последния рестайлинг - нов волан, модерна мултимедия и въобще, качествени материали, докато при Pajero всичко е доста по-старомодно.
Местоположението на водача при Prado е доста "по-капитанско", а задният диван се регулира, позволявайки увеличаване и намаляване на багажното пространство за сметка на мястото за краката на пасажерите. На широчина обаче салонът на Pajero превъзхожда този на Prado.
Обемът на багажника на Pajero е по-голям - 663 литра срещу 621 на Prado, но като цяло товарните пространства са близки, както по обем, така и по функционалност. Резервното колело на Mitsubishi-то е на петата врата, докато при Toyota-та то се намира под пода на багажника.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Bravo
16:04 22.02.2018
2 Гост
Коментиран от #33
16:07 22.02.2018
3 Алекс
16:14 22.02.2018
4 Факт
16:25 22.02.2018
5 гост
16:36 22.02.2018
6 Кавал
18:46 22.02.2018
7 эээ
Тойотата също има своите кусури. Двигателя е чудесен, но само да не се налага да сменяте дюзи- 4к за 4 броя, капризни са и ако не се следят и се кара с лошо гориво, умират. Комфорта и сглобката, дори и при късата база, са безупречни. Разхода на гориво е с около 10-15% по-нисък в сравнение с доста по-слабота 99 коньово Паджеро. Тойотата се кара спокойно като лека кола. Да сравняваме Паджеро от Дакар с тези, които излизат от завода, е нелепо. Не защитавам никоя марка, просто правя лек анализ на това, с което съм се сблъсквал.
Коментиран от #20, #28
20:10 22.02.2018
8 Паджеро
20:10 22.02.2018
9 eee
20:14 22.02.2018
10 Shogun
Коментиран от #15
20:15 22.02.2018
11 Анти Чалгар
21:05 22.02.2018
12 смайли
Коментиран от #19
22:28 22.02.2018
13 Вронски
22:57 22.02.2018
14 РАСО
Коментиран от #16, #21
23:56 22.02.2018
15 Ти момче не си си пил хапчетата
До коментар #10 от "Shogun":
Тичай към аптеката,че ви полудял с тия паджерота,вика 200тицата немало мине хаха кво си пил???Коментиран от #27
07:24 23.02.2018
16 Гост
До коментар #14 от "РАСО":
Като гледам какво си писал сигурно най-големия ти офроуд е да минаваш гърбиците на пешеходните пътеки и да се качиш на някой тротоар пред кафетата. За това по-добре не пиши кое е по-проходимо. Карай 5-6 години в горите с различни гуми и джипове и тогава може да те слушаме за офроуд.Коментиран от #17
08:08 23.02.2018
17 РАСО
До коментар #16 от "Гост":
.....госте, и луд ли си?Много добре знам и имам представа за тези две коли, не само субективна , а и обективна....Имам автосервиз за такива коли и си поразбирам малко повечко от драскачите като теб....имам и Оффроад машина ,с която от време на време си правя едни "разходки" по "бордюрите " из различните места .....Коментиран от #18
08:26 23.02.2018
18 Гост
До коментар #17 от "РАСО":
Драскача е бил офроуд състезател и разбира малко повече от реалния офроуд от разходкаджии с паркетници като теб. Щом имаш сервиз сигурно си вдигал много пъти паджеро 4. Отдолу е лека кола. Перфектен за асфалт - нисък клиренс, независимо окачване, липса на рама, нископрофилни гуми на големи джанти. Пълна противоположност дори на най-паркетния Ленд круизър. Паджерото има едно голямо предимство пред всички джипове и то е супер селект раздатката. Но не знам в 4-ата дали е с такава.08:54 23.02.2018
19 нагазаки
До коментар #12 от "смайли":
От мазута е с който караме брато09:05 23.02.2018
20 хирохито
До коментар #7 от "эээ":
Приятелю 4Д56 мотора е невероятен за времето си и дори и сега .Аз имам и Паджеро и Тойота. Проблема на Паджа е че е податлив на корозия ако е от Германия или Австрия.Иначе мотора 4Д56 си е добър освен ако попадне в ръцете на някои мундари дето и чугун да им дадеш ще го смелят. ЛИЧЕН опит натрупан с години тез легенди за главите ги за..и ако си го гледаш читаво може да издевателстваш над него спокойно. Тойотата е друга бира:)Поздрави!09:14 23.02.2018
21 papi
До коментар #14 от "РАСО":
Говориш пълни несъответствия слушал си по масите легенди за тези коли но никога не си ги имал09:18 23.02.2018
22 Бате Колйо
09:57 23.02.2018
23 някой си там
10:35 23.02.2018
24 бмве34
11:24 23.02.2018
25 Дамбо
Ако си по-лек с парите караш МИЦУБИШИ - което е по-леко за поддръжка. Това е моето мнение от опита с който разполагам.
11:49 23.02.2018
26 бмв
12:48 23.02.2018
27 Shogun
До коментар #15 от "Ти момче не си си пил хапчетата":
Хахаха, ти не си си пил хапчетата пич, Land Cruiser 200 - 3 тона офроудър, пълен майтап, ама какво ти разбира главата от офроуд на теб, я виж в съседната тема 2,6 тона Range Rover на кал става за подигравка, LC 200 ще е още по смешна като се окопае и трактора няма да помогне, така че хапчетата трябва ти да ги пиеш, ама май пропускаш. Иначе, колко победи имаха Тойота на Дакар че не се сещам? А ха ха хаКоментиран от #29, #34
13:50 23.02.2018
28 Додо
До коментар #7 от "эээ":
Да, ама тези на по 3 милиона км из африка са фабрични и не са за дакар, просто Мицубиши са показали че могат там, където Тойота не могат, Тойотяа се поведоха по модата на SUV-тата и си забравиха коравите предшественици, май само рамата остана, ей така за реклама, като порталните мостове на геленде, дето се дави в 60 см вода, голям офроуд голямо нещо...Коментиран от #30
13:57 23.02.2018
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Къде могат бе хаха
До коментар #28 от "Додо":
В целият арабски свят в Австралия се кара само Тойота,какви паджерота сънувате вие нормални ли сте?Коментиран от #31, #32
12:24 24.02.2018
31 Dodo
До коментар #30 от "Къде могат бе хаха":
Айдииии Крузака каво може LC 200 ауууу, гледайтииии...https://www.youtube.com/watch?v=Qs5gOzyMEa8
Гледайки това клипче, разбирам колко малоумно е офроудър да тежи 3 тона и разбирам защо Тойота са сред най-големите провали на дакар.
17:04 24.02.2018
32 Dodo
До коментар #30 от "Къде могат бе хаха":
В целия арабски свят и в австралия карат тойота, а на Дакар карат Паджеро хахахаха17:10 24.02.2018
33 такова
До коментар #2 от "Гост":
Паджерото е с рама, но интегрирана в купето, не е класическият вариант като на тойотата.16:54 19.06.2018
34 Евала
До коментар #27 от "Shogun":
Много си прав тук колега 3 тонен джип в гората не е оферта22:54 01.03.2019