Третото поколение на хечбека Auris логично заема централно място на щанда на Toyota в Женева. Новият модел изглежда доста по-интересно от предшественика си и очевидно залага на ярък дизайн - покривът е по-нисък, каросерията е разширена с 30 мм, а за да постигнат по-хармонични пропорции, японците са скъсили предния надвес за сметка на по-дълга задница.
Междуосието на Auris също е нараснало. Допълнителните 40 мм са в полза предимно за пътниците отзад. Стъклата на експоната в Женева са силно тонирани, а снимки на интериора все още няма, така че вътрешният дизайн остава загадка.
За сметка на това от Toyota не се скъпят на техническа информация. Новият Auris е построен на платформата TNGA с многозвенно задно окачване. Базовият двигател ще бъде 1.2-литров с турбокомпресор.
Дизелите изпаднаха в немилост в Европа и японците са решили да ги заменят с хибридни модификации. Те ще бъдат две, като първата е ориентирана към икономичното шофиране, а втората - към спортното.
Малкият хибрид има 1.8-литров атмосферен агрегат и електромотор. Системната мощност на установката е 122 к.с. За по-амбициозни водачи е предназначен хибридът с 2.0-литров турбодвигател с висока степен на сгъстяване и електромотор с обща мощност 180 коня.