Третото поколение на хечбека Auris логично заема централно място на щанда на Toyota в Женева. Новият модел изглежда доста по-интересно от предшественика си и очевидно залага на ярък дизайн - покривът е по-нисък, каросерията е разширена с 30 мм, а за да постигнат по-хармонични пропорции, японците са скъсили предния надвес за сметка на по-дълга задница.
Междуосието на Auris също е нараснало. Допълнителните 40 мм са в полза предимно за пътниците отзад. Стъклата на експоната в Женева са силно тонирани, а снимки на интериора все още няма, така че вътрешният дизайн остава загадка.
За сметка на това от Toyota не се скъпят на техническа информация. Новият Auris е построен на платформата TNGA с многозвенно задно окачване. Базовият двигател ще бъде 1.2-литров с турбокомпресор.
Дизелите изпаднаха в немилост в Европа и японците са решили да ги заменят с хибридни модификации. Те ще бъдат две, като първата е ориентирана към икономичното шофиране, а втората - към спортното.
Малкият хибрид има 1.8-литров атмосферен агрегат и електромотор. Системната мощност на установката е 122 к.с. За по-амбициозни водачи е предназначен хибридът с 2.0-литров турбодвигател с висока степен на сгъстяване и електромотор с обща мощност 180 коня.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Японеца
Маймуните живяха час в ауспусите в устата.
19:03 08.03.2018
2 пешо
20:48 08.03.2018
3 Край
21:27 08.03.2018
4 GTE
Сега обаче се говори за нов Аурис !?
09:47 09.03.2018
5 Ервин
10:09 09.03.2018
6 Jack Bauer
Коментиран от #7
16:52 09.03.2018
7 мм84
До коментар #6 от "Jack Bauer":
Колега, личи си , че не си запознат с хибридните технологии на Тойота. Това е самозареждащ се автомобил. Идещта на установката е в градски условия колата да ускорява до 50-60 километра в час на ток, както и да се движи на ток при скорост до около 60 километра. Автономният пробег на ток е около 2-3 километра, но след това батерията се зарежда и колата отново се движи основно на ток. Разхода на гориво на такъв автомобил ако се кара нормално е около 5л/100 градско и около 7-8 извънградско, защото тогава основна роля играе бензиновият агрегат.Коментиран от #8
17:21 09.03.2018
8 Али
До коментар #7 от "мм84":
Ти пък изобщо не си запознат със хибрид!! Винаги гори същото със 120-130 км/ч ми гори мак. 5/100л14:01 16.01.2019