Любителска снимка от снимачната площадка на нова реклама на Mercedes-Benz разпали публично мерене на самочувствие между южноафриканските поделения на Daimler и Audi. На кадъра се вижда, че автомобилът с камерата е Q7, което надали има особено значение за операторите, но явно е достатъчен повод за дружелюбна закачка.
Spotted! @MercedesBenz_SA shooting their next TV commercial…using an Audi Q7. Looks like our friends really do believe in the #BestOrNothing. pic.twitter.com/WSYnYlXZ3N
— Audi South Africa (@audisouthafrica) 16 май 2018 г.
От Audi South Africa пуснали снимката в официалния си профил в Twitter с коментар, че щом използват инголщадския всъдеход, колегите им от Mercedes-Benz очевидно вярват искрено в рекламния девиз на марката си "Best Or Nothing" ("Или най-доброто, или нищо").
Nice try @AudiSouthAfrica, but there’s a reason we’re always the main attraction. #TheBestOrNothing pic.twitter.com/ucZhT9O48j
— Mercedes-Benz SA (@MercedesBenz_SA) 17 май 2018 г.
Още на следващия ден обаче от Mercedes-Benz South Africa реагират подобаващо на "провокацията". "Добър опит, Audi, но си има причина винаги да сме основната атракция", гласи отговорът на щутгартци.