Хърватският производител на електрически суперавтомобили Rimac е успял да продаде цели три коли в деня, в който водещият на The Grand Tour Ричард Хамънд катастрофира с Concept One в Швейцария. За ползата от неочакваната реклама, която Хамстера направил на марката, разказва шефът на търговския отдел Кресо Корич в интервю за Autocar.
"Естествено, всичко можеше да завърши и по друг начин. Може би щеше да се наложи да си търсим нова работа", казва Корич. От Rimac обаче признават, че само са спечелили от олелията покрай катастрофата на Хамънд, а продажбите са им развързали ръцете да работят по-спокойно върху втория си модел C_Two.
Според Корич хърватската компания няма никакво намерение да се превръща в доставчик на компоненти за компании като Koenigsegg и Aston Martin и смята да се утвърди като сериозен производител на хиперавтомобили. Хърватите имали капацитет да се справят с тиражи до 500 екземпляра, но оптималната бройка за всеки отделен модел била между 80 и 200.