В Audi явно са решили, че топ-резачката TT RS не е достатъчно мощна и представиха още по-яка модификация, обозначена като Audi TT RS plus. Зад думата "plus" се крият още 20 конски сили и доста други малки на пръв поглед изменения.
Модификацията TT RS plus може да се поръча както във вариант купе, така и като роудстър. На практика от Audi са решили да направят самостоятелно това, което биха направили тунинг специалистите. Като за начало вдигат мощността на 2.5-литровия двигател от 340 на 360 к.с.
Максималният въртящ момент на двигателя също е увеличен от 450 до 465 Нм. Предаването му си остава и на четирите колела, като въртящият момент може да бъде насочен към тях през два вида трансмисии. Клиентите могат да избират между шестстепенна механична скоростна кутия и седемстепенен робот.
Динамичните характеристики на TT RS plus също са подобрени, като най-добри резултати дава верисята купе, оборудвана със седемстепенна роботизирана скоростна кутия. Този автомобил е способен да ускори от 0 до 100 км/ч за 4.1 секунди, докато с механичната трансмисия упражнението се изпълнява с 0.2 секунди по-бавно.
За сравнение стандартното Audi TT RS ускорява до 100 км/ч за 4.3 секунди. Иначе визуалните различия на TT RS plus са миминални. Промени се откриват основно в решетката отпред, която е украсена в матов хром вместо в типичния за модела черен цвят.
Още от отличията са свързани с новата обвивка на страничните огледала за обратно виждане от въглеродни нишки и в дизайна на 19-цоловите лети джанти и тяхната допълнителна червена окраска. Колелата са "обути" с гуми с размер 255/35.
Всички тези заводски подобрения са оценени на 4 000 евро, като сумата се прибавя към стандартната цена на вариантите купе и роудстър.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.