В Audi явно са решили, че топ-резачката TT RS не е достатъчно мощна и представиха още по-яка модификация, обозначена като Audi TT RS plus. Зад думата "plus" се крият още 20 конски сили и доста други малки на пръв поглед изменения.
Модификацията TT RS plus може да се поръча както във вариант купе, така и като роудстър. На практика от Audi са решили да направят самостоятелно това, което биха направили тунинг специалистите. Като за начало вдигат мощността на 2.5-литровия двигател от 340 на 360 к.с.
Максималният въртящ момент на двигателя също е увеличен от 450 до 465 Нм. Предаването му си остава и на четирите колела, като въртящият момент може да бъде насочен към тях през два вида трансмисии. Клиентите могат да избират между шестстепенна механична скоростна кутия и седемстепенен робот.
Динамичните характеристики на TT RS plus също са подобрени, като най-добри резултати дава верисята купе, оборудвана със седемстепенна роботизирана скоростна кутия. Този автомобил е способен да ускори от 0 до 100 км/ч за 4.1 секунди, докато с механичната трансмисия упражнението се изпълнява с 0.2 секунди по-бавно.
За сравнение стандартното Audi TT RS ускорява до 100 км/ч за 4.3 секунди. Иначе визуалните различия на TT RS plus са миминални. Промени се откриват основно в решетката отпред, която е украсена в матов хром вместо в типичния за модела черен цвят.
Още от отличията са свързани с новата обвивка на страничните огледала за обратно виждане от въглеродни нишки и в дизайна на 19-цоловите лети джанти и тяхната допълнителна червена окраска. Колелата са "обути" с гуми с размер 255/35.
Всички тези заводски подобрения са оценени на 4 000 евро, като сумата се прибавя към стандартната цена на вариантите купе и роудстър.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дошо
14:02 10.02.2012
2 Стафи
14:35 10.02.2012
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Kobester
16:02 10.02.2012
5 520 зендер
Коментиран от #7, #8
18:23 10.02.2012
6 ВИП АМГ
22:51 10.02.2012
7 Kobester
До коментар #5 от "520 зендер":
@5 Е те че са ужасно много, са си ужасно много, но попринцип, колкото и да много, 340, 360 все тая, на толкова много коне, разликата е общо взето незначителна.23:42 10.02.2012
8 некои некоиси
До коментар #5 от "520 зендер":
@5 Е те че са ужасно много, са си ужасно много, но попринцип, колкото и да много, 340, 360 все тая, на толкова много коне, разликата е общо взето незначителна.ako kachestvoto beshe na nivo i az shtiah da prodaljavam da karam Audi
ама и двамата сте ужасно прави в изказванията си
Коментиран от #9
08:37 11.02.2012
9 ВИП АМГ
До коментар #8 от "некои некоиси":
@8 dobre li si?10:37 11.02.2012
10 Атанас Радев
Позволявам си да Ви поправя, че "окрасена" се пише с "у". Бих го приел за техническа грешка, но на клавиатурата "о" е доста далеч от "у". Трудно ми беше да повярвам, че журналисти имат пропуски в граматиката, но последните години недвусмислено ме убедиха в това.
Коментиран от #13
14:05 11.02.2012
11 stefan
Коментиран от #12
17:20 11.02.2012
12 ВИП АМГ
До коментар #11 от "stefan":
@11 mercedes i bmw odavna imat dosta po dobri avtomobili ot tova smeshno damsko avtomobilche.22:01 11.02.2012
13 Kobester
До коментар #10 от "Атанас Радев":
@10 Да, много са далече, едно копче ги дели :D11:35 12.02.2012