Стилизираната буква "H" в овалната емблема на Hyundai не е просто първата в името на марката. Всъщност логото изобразява двама ръкуващи се мъже, установи автомобилният портал Jalopnik.
Откритието направил редакторът Джейсън Торчински, докато се ровел в уебсайта на корейския производител. В секцията "About Us" си пишело в прав текст, че емблемата наклоненият "ейч" сивмолизира връзката между компания и клиент.
Преди да се утвърдят като производител, в Hyundai имали сериозни колебания за емблемата с буквата "H", за да не си създадат проблеми с Honda и клиентите да не бъркат двете марки. Ето защо в края на 70-те години на миналия век компанията има съвсем друго лого.
С течение на времето познатата емблема става разпознаваема заедно с иначе странното за слуха на западния човек корейско име. Значението на наклонения "H" обаче става ясно едва сега.