Те са толкова популярни, че се монтират в десетки модели и са разпродадени в милионни тиражи по целия свят. Тунинг специалисти ги монтират под капаците на всевъзможни други автомобили - от BMW до ГАЗ. Тези мотори се славят със своята надеждност, а промените, които марките правят по тях са минимални и много прецизни.
Honda K20, K24
Това е редови атмосферен четирицилиндров двигател с работен обем 2.0 и 2.4 литра. Тези мотори са със знаменитата система за газоразпределение VTEC и се славят с изключителната си надеждност. Двулитровият мотор е по-високооборотен, но това не се отразява на неговата дълговечност.
Toyota 3S-GE/GTE
Редовият четирицилиндров мотор на Toyota се предлага във версии с и без турбо. Той е разработен по класическата схема 16-клапанова глава и чугунен блок, като блокът е заимстван от S-серията, а за главата японците ползват помощта на специалисти от Yamaha. Произвеждат се от 1984 до 2007 година.
Nissan SR20DE / SR20DET / SR20VET
Това е поредният "вечен" редови четирицилиндров двигател, създаден от японци. И той е с обем от два литра и се предлага във варианти с и без турбокомпресор. Произвежда се от 1989 до 2002 година, а от моторите с нагнетател има над десет разновидности. Този мотор е любим на тунинг специалистите, разработващи коли за дрифт.