Групата на PSA обяви, че през първата половина на 2018-та в световен мащаб е продала 2,2 млн. автомобила, което представлява ръст от 38% в сравнение с първите 6 месеца на предходната година. Пазарният дял на PSA пък се е увеличил с 6 пункта до 17,2%. Главният виновник за тази инерция е именно SUV офанзивата на френския концерн изразена чрез 13-те нови модела от петте марки - Peugeot, Citroen, DS Automobiles, Opel и Vauxhall. Продадените 609 300 кросоувъра представляват близо 28% от продажбите на групата. С пазарен дял от 16,9% успехът на тези модели осигури на PSA Group в края на май второ място в този сегмент в Европа и първо място в сегмента на B-SUV автомобилите.
Освен това френският концерн постави нов рекорд за продажбите на лекотоварни автомобили - 289 500 бройки, което представлява ръст от 33%.
На стария континент консолидираните продажби на групата възлизат на 1,7 милиона броя, 550 900 от които са Opel и Vauxhall. В Близкия изток пък броят на закупените автомобили на френския концерн е паднал с близо 19%, което според Peugeot се дължи на факта, че произведените в Иран автомобили, не са включени в отчета от 1 май.