По последни слухове Ford се кани да пусне в продажба пикап на базата на Focus. Докато това стане обаче, Ranger остава най-компактният товаро-пътнически модел на марката в Европа. Миналата година от него са продадени 51 500 бройки (15% повече, отколкото през 2017-а) и за да запази тази възходяща тенденция, американската компания го модернизира.
Освеженият Ranger получава нови двигатели и широка гама от електронни системи за безопасност. Пикапът вече ще се оборудва с 2.0-литров четирицилиндров дизел, който харчи 9% по-малко нафта.
Версиите с един турбокомпресор развива 130 или 170 к.с. (340 и 420 Нм), а тази с два нагнетателя - 213 коня и 500 Нм. Това е с 13 к.с. и 30 Нм повече от предишния 3.2-литров TDCi. Скоростната кутия е 10-степенен автоматик.
Модернизираният Ranger ще бъде достъпен с единична, двойна и полудвойна кабина. Базовата модификация има двойно предаване, система за предотвратяване на катастрофи с функция за идентифициране на пешеходци и "умен" ограничител на скоростта.
Оборудването включва също информационно-развлекателна система SYNC 3, точка за достъп до безжичен интернет с възможност са включване на 10 устройства и функция за дистанционно управление на автомобила от смартфон.
Външността на пикапа не е променена особено. Леки ретуши са претърпели броните и радиаторната решетка. По-скъпите модификации могат да се поръчат с ксенонови фарове и LED дневни светлини.
Версията Limited се отличава с черни кожени седалки и ексклузивни 17-цолови колела, а Wildtrak - с цвета Saber Orange, тъмна радиаторна решетка и вентилационни отвори. Продажбите започват в средата на годината.