Отидете към основна версия

8 368 38

Най-скъпите автомобилни марки на 2019-а

  • brand finance-
  • global 500-
  • марка-
  • бранд-
  • класация-
  • рейтинг

Британската консултантска компания Brand Finance публикува ежегодната си класация на 500-те най-скъпи търговски марки в света. В рейтинга Global 500, разбира се, попадат и автомобилни брандове, като сред отличниците без изненада доминират немските.

Челната тройка на най-скъпите остава непроменена спрямо миналата година. На първо място с оценка $187.9 млрд. (€164.8 млрд.) се класира Amazon, следван от Apple със $153.6 млрд. (€134.9 млрд.) и Google със $142.8 (€125.2 млрд.).

На най-предна позиция сред автомобилните марки се подрежда Mercedes-Benz. "Трилъчевата звезда" заема 13-а позиция с оценка $60.4 млрд. (€53 млрд.). Макар да е поскъпнала с почти $10 млрд. за една година, Toyota изпада с две места в общия рейтинг и се подрежда на 17-о място с оценка $52.3 млрд. (€45.9 млрд.).

Бронзът за 2019 г. взема Volkswagen с оценка $41.1 млрд. (€36 млрд.), измествайки BMW ($40.5 млрд./€35.5 млрд.) от четвъртата позиция. С оценка $39.3 млрд. (€34.5 млрд.) Porsche се изкачва от осмо място през 2018-а до пето тази година.

Сред 10-те най-скъпи автомобилни марки попадат също Mitsubishi, Nissan, Honda и Hyundai. Останалата на косъм от челната десетка през 2018 г. Audi успява да измести Nissan с оценка $19.6 млрд. (€17.2 млрд.).

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини