Cullinan е първият всъдеход на Rolls-Royce, но опитите да бъде създаден практичен модел с двойно предаване не са от вчера. Между 1989 и 1992 г. "придворният" тунинг специалист на компанията Robert Jankel Group произвежда няколко десетки комбита с двойно предаване и скъсен заден надвес на базата на Silver Spirit с името Val d'Isere.
Автомобилите са оборудвани с 6.75-литровия V8 на Rolls-Royce, който подава около 300 к.с. към четиристепенна автоматична трансмисия. Двойното предаване е конструирано от самия Робърт Дженкъл и има доста интересно устройство.
Предните колела се задвижват не от основния силов агрегат, а от собствени мотори, вградени в главините. Захранва ги хидравлична помпа, свързана към трансмисията със зъбчат ремък. Предният мост се включва при избор на понижаваща предавка или заден ход и се изключва автоматично при достигането на 30 мили/ч (48 км/ч).
Както личи от цвета на този Rolls-Royce Val d'Isere, купувачи на луксозното комби с повишена проходимост са предимно ексцентрични богаташи. Розова е не само каросерията на автомобила, а и салонът.
Val d'Isere се продава и под марката Bentley. Няколко такива всъдехода си купува султанът на Бруней.