В началото на 21 век никой в Европа или Северна Америка не гледаше на Hyundai като на сериозен играч и съперник. Днес пазарната ситуация изглежда коренно различно, но пък и корейските автомобили съвсем не са онова, което бяха - особено в ценови план. По онова време обаче азиатците имаха пълната свобода да опитват пробив по всички възможни направления, включително и в дизайна.
И те го направиха през 1996 година, в която се появи псевдоспортното Coupe. Сега обаче ще ви обърнем внимание на неговото трето и последно поколение, което се прави през периода 2002 - 2009 година, като за това време търпи два фейслифта. У нас предлагането на екземпляри от третата GK версия не е голямо, но все пак такива има.
Не са малко тези с десен волан, които имат единственото предимство, че са безбожно евтини. За "Нормалните", тези с ляв волан, можем да кажем, че истината е, че това далеч не е лош автомобил. Проектиран е така, че да бъде лесен за модифициране, но Hyundai Coupe така и не успява да се превърне в любимец на тунинг средите.
Малкият 1.6-литров двигател предлага само 105 к.с., крайно недостатъчни за модерно купе. Но дори и 2,7-литровият V6 мотор не е изключителен със своите 174 к.с. Добрите новини за Hyundai Coupe включват добра сглобка, относително висока надеждност, достъпни резервни части и семпла конструкция. Вижте какви екземпляри от модела се предлагат у нас ТУК.