Отидете към основна версия

23 205 32

Кой печели най-много от гуми?

  • автомобилни гуми-
  • печалба-
  • класация-
  • рейтинг

Немското издание Neue Reifenzeiting (NRZ) състави класация на най-печелившите производители на автомобилни гуми през 2018 г. В челната десетка спрямо предишната година няма нови играчи. Единствената разлика е в размяната на заемащите шеста и девета позиция.

С оборот от €24 млрд. и 247 млн. начело на рейтинга остава японската Bridgestone, която бележи ръст със 7.48% в сравнение с 2017 г. На второ място се класира Michelin с €21 млрд. 587 млн. (+0.31%).

С голямо изоставане от лидерите на трета позиция се подрежда Goodyear. През 2018-а оборотът на американския производител е бил €13 млрд. и 515 млн., което означава ръст с 5.41%. Следва Continental с €11 млрд. и 352 млн. (+0.23%), а петицата се допълва от Sumitomo, известна в Европа най-вече с марката Falken (€6 млрд. 103 млн., +8.92%).

Сред десетте най-печеливши производители на гуми са също Hankook (€5 млрд. и 317 млн., -0.14%), Pirelli (€5 млрд. и 194 млн., -2.95%), Yokohama (€3 млрд. 611 млн., +5.96%), ZC Rubber (€3 млрд. и 413 млн., +11,43%) и Maxxis (€3 млрд. и 120 млн., -1.13%).

Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 27 гласа.

Свързани новини