Отидете към основна версия

16 989 50

Seat ще става премиум, а Skoda - евтинджос

  • volkswagen-
  • seat-
  • skoda

Ръководството на VAG смята да преразгледа позиционирането на марките в състава на концерна. Нова стратегия за брандовото развитие предвижда засилване на разликите между Volkswagen, Seat и Skoda, за да се сведе до минимум продуктовият канибализъм и да се постигне по-ефективно присъствие в различните ценови сегменти.

В интервю за Automobilwoche шефът по продуктовата стратегия на VW Group Михаел Йост разкрива, че Seat ще произвежда по-емоционални модели като Cupra. От ръководството споделяли виждането на вече покойния Фердинанд Пиех за испанската марка като конкурент на Alfa Romeo.

Skoda пък трябвало да се откаже от лукса и да забрави за скъпи глезотии като алкантарата и велура, за да се позиционира в по-ниския ценови сегмент, в който купувачите търсят най-вече функционалност. Целта била да се засилят позициите на чешката марка в Източна Европа, където да се бори за клиенти с евтините предложения на Kia, Hyundai и Dacia.

Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 32 гласа.

Свързани новини