Ръководството на VAG смята да преразгледа позиционирането на марките в състава на концерна. Нова стратегия за брандовото развитие предвижда засилване на разликите между Volkswagen, Seat и Skoda, за да се сведе до минимум продуктовият канибализъм и да се постигне по-ефективно присъствие в различните ценови сегменти.
В интервю за Automobilwoche шефът по продуктовата стратегия на VW Group Михаел Йост разкрива, че Seat ще произвежда по-емоционални модели като Cupra. От ръководството споделяли виждането на вече покойния Фердинанд Пиех за испанската марка като конкурент на Alfa Romeo.
Skoda пък трябвало да се откаже от лукса и да забрави за скъпи глезотии като алкантарата и велура, за да се позиционира в по-ниския ценови сегмент, в който купувачите търсят най-вече функционалност. Целта била да се засилят позициите на чешката марка в Източна Европа, където да се бори за клиенти с евтините предложения на Kia, Hyundai и Dacia.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Последния софиянец
Коментиран от #19, #27
14:30 01.10.2019
2 DJ KoRni
Коментиран от #34, #35
14:30 01.10.2019
3 Rocky
14:38 01.10.2019
4 699
Коментиран от #49
14:39 01.10.2019
5 онзи
14:40 01.10.2019
6 Гост
14:46 01.10.2019
7 Зомби с квадратно чело
Коментиран от #8
14:54 01.10.2019
8 Пламен
До коментар #7 от "Зомби с квадратно чело":
Ами то по твоята логика и Нокия да не купуваме щото вече не се прави в Скандинавия, а в Китай! Или гуми Бриджистън да не купуваме понеже вече за Европа ги правят в Измит, Турция.Коментиран от #10, #26, #44, #46
15:00 01.10.2019
9 Вагаджия
Цял живот съм карал ВАГ 2 Аудита 1 Фолкс,3Шкоди и 2 Сеата и уважавам всички марки но тая глупост сега защо??Яко бръкна Шкода в душичките на управлението ,че задмина Ваген ами сега тръгна да изпреварва и Ауди така уважаваната Ауди как могат да си го позволяват.Жалко направиха последния Суперб който уби Пасат и А4 после Скала защо всичкото това????Сега на задна Сеат няма лошо да е Сеат ама не унищожавай вече постигнатото.Раздалечете ги със двигатели,дизайн и тн но не унищожавайте Шкода Дебили
Коментиран от #13
15:05 01.10.2019
10 Зомби с квадратно чело
До коментар #8 от "Пламен":
Обърка логиката, опитай пак.Коментиран от #14
15:11 01.10.2019
11 Kris
15:31 01.10.2019
12 dsadsa
15:44 01.10.2019
13 123
До коментар #9 от "Вагаджия":
Шапка ти свалям за мнението. То е най-вярното нещо което съм чел скоро. Личи си, че си карал повечето модели на ФВ. И си прав, че Супърба уби Пасат и А4. Ама как иначе - той е на светлинни години в съотношението цена - качество. А и чехите все пак правят автомобили от повече от 110 години, а ФВ са от средата на миналия век.15:52 01.10.2019
14 123
До коментар #10 от "Зомби с квадратно чело":
Не бе пич. Човекът е прав. Твоята локига е квадратна. Да не би да се отказваш от Iphone или Samsung защото са произведени в Китай. Няма значение къде е правена стоката - щом един концерн - процедурите и качеството са същите. Само в конспиративните сънища на българите прахът за пране купен от Гърция е по-добър от този в България.Коментиран от #16, #48
15:55 01.10.2019
15 Вариатор
Фабиа,Кодиак и Карок се продават добре в Европа,последния Суперб отхапа голямо парче от пицата на Пасат и А4,новия малък Камик има.шанс да се продава отлично по Европа а наскоро излязлата Скала директно обезсмисли купуването на остарелия вече макар и фейслифтов Голф 7.5.И на фона на всичко това излиза новата Октавия която в последните си поколения се превърна в бестселър а тази изглежда още по добре...Мда не се получи на Фолксваген да избяга от Шкода и тя стана опасно продаваема....
Време е за мерки иначе скоро може Фолксваген да стане дъщерна фирма на Шкода..горчи им на каските
15:55 01.10.2019
16 Зомби с квадратно чело
До коментар #14 от "123":
Прочети пак какво съм написал в последното изречение, помисли си глобално какви простотии натвори ФВ и къде ние се намираме и пак опитай да извадиш малко логика. Аз тези коли няма да ги карам и точка.Коментиран от #30, #32
16:09 01.10.2019
17 Дошо
16:12 01.10.2019
18 АА1
Не знам...може и грешно да мисля,но все щеше да е добре за страната.
Коментиран от #21, #42
16:37 01.10.2019
19 сектант
До коментар #1 от "Последния софиянец":
може и така да стане ама ти сложих един минус за всеки случай16:48 01.10.2019
20 Защо ?
Коментиран от #25
16:55 01.10.2019
21 Зомби с квадратно чело
До коментар #18 от "АА1":
Браво за коментара!!! Работници ще се намерят, ако не българи ще дойдат от Македония, Сърбия, Украйна. Парадокс е че на ФВ и пречат европейските правила!!! Тази компания е отврат.Коментиран от #24
16:56 01.10.2019
22 Кобра 11: Не се обаждай
Коментиран от #23, #28
17:09 01.10.2019
23 СИТ
До коментар #22 от "Кобра 11: Не се обаждай":
Кажи си,че Сеат те кефи,уважаема (съдейки по ника). Един Ateca FR или Tarraco ще те накарат да се чувстваш като полупринцеса,а?17:17 01.10.2019
24 Истината боли много...
До коментар #21 от "Зомби с квадратно чело":
Работници за прослувутият швабски таралясник има в излишък в България!Щом при комшийте са намерили за какво да се притесняваме!Ако пък плащат поне половината от парите в Германия,то и много наши момчета ще предпочетат да си работят в родината,а не да слугуват на разни джендъри на една ръка разстояние.Всички ще предпочетат да са близко до семейството си дои приятелите си!!!Коментиран от #29
17:24 01.10.2019
25 Пламен
До коментар #20 от "Защо ?":
Няма кой да им купува "щайгите" МАДЕ ИН ГЕРМАНИ, а и "Германи" стана "Пакистани"...17:26 01.10.2019
26 Пламен
До коментар #8 от "Пламен":
Защото адаш, ти колко Нокии си купи за последните 3-4 години?17:29 01.10.2019
27 123
До коментар #1 от "Последния софиянец":
алоооо шушумигооо никой немоге да бутне дачия най великата маркаКоментиран от #36
17:42 01.10.2019
28 Вариатор
До коментар #22 от "Кобра 11: Не се обаждай":
Не никой не е казал ,че Сеат сега е конкурент на Алфа.Ама стига вече като децата дай да си говориме като мъже!!!!Идеята е да стане конглокент.Ясно е че няма да стане от днес за утре но в автомобилостроенето всичко отнема време.А относно продажбите твоята велика Алфа е дооооста назад дори и от до скоро страдащия Сеат.Така че тук не всички сме на по 20 и нека не го обръщаме на детска градина
Коментиран от #47
18:10 01.10.2019
29 Зомби с квадратно чело
До коментар #24 от "Истината боли много...":
Да като Българин ме боли, дано Хюндай да направят нещо.18:13 01.10.2019
30 123
До коментар #16 от "Зомби с квадратно чело":
Да, прочетох. Ама ми се струва, че бъркаш фирма с фондация. Колкото до измисления скандал с емисиите, ако му се връзваш, значи си пълен наивник и няма смисъл да се опитвам да ти повлияя. Всеки ФВ е с пъти по екологичен от който и да big truck с поне 6 цлиндров двигател и поне 3000 куб. см. Този измислен скандал е политически, не екологичен. Всяки фирма работи за да има печалба, тези които работят на загуба ще ги последва съдбата на тесла - предстоящата. Ако отказваш продуктите на неморалните производители и търговци - отиваш на планината, намираш някоя пещера, обличаш се с кожи от уловените в района животни храниш се с листа и пиеш от близкия извор, и почваш да ставаш светец.18:20 01.10.2019
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 Антиелектрика
До коментар #16 от "Зомби с квадратно чело":
Няма как да те разберат, защото повечето тук са се превърнали в социопати и безродници. Ти им обясняваш, че са пренебрегнали България пред Турция, въпреки че предложихме всичко позволено от ЕС, те ти обясняват за айфони и самсунги. Може би си заслужаваме да ни третират като боклуци, щом нямаме грам самоуважение и приемаме за нормално мерзавското и двулично швабско отношение към нас! Преди 20-на години САЩ например бяха бойкотирали японските автомобили и японците клекнаха много бързо като отвориха заводи в САЩ. Обаче VW да изберат Турция вместо България и да лъжат, че са частна компания и си решавали сами, вече е свръх наглост и гнусна лъжа! Аз няма да накривя сигурно шапката на VW, но ако официално обявят, че избират Турция пред България, никога няма да си купя кола от VAG, дори повече никаква немска стока няма да си купя, нищо че всички големи супер маркети у нас са немски. Такива помияри, не заслужават друго освен презрение!Коментиран от #38, #40
19:09 01.10.2019
33 Гост
19:21 01.10.2019
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 Соц ваген
До коментар #2 от "DJ KoRni":
и премиум хахаха. Таурега единствено е хубав и амарок предполагам но другото е боклук до боклука20:23 01.10.2019
36 Тва са платени
До коментар #27 от "123":
джендъри които хвалят дачия нормален човек тоя боклук неможе да го харесва.20:26 01.10.2019
37 НАЙ-ГОУЕМИТЕ МОШЕННИЦИ
20:37 01.10.2019
38 Реалист
До коментар #32 от "Антиелектрика":
Независимо от мнението ти мнозинството ще продължи надлежно да купува немските машини и в бъдеще:)Коментиран от #39
21:25 01.10.2019
39 Антиелектрика
До коментар #38 от "Реалист":
Всеки има глава на раменете, аз моето решение съм го взел. То не, че всички немски машини не се правят вече в Китай.21:54 01.10.2019
40 Глей ся
До коментар #32 от "Антиелектрика":
Шкода искат да правят електрически коли вече, а като са ти прочели коментарите и ника и са разбрали, че са в грешна посока и са завъртяли.Коментиран от #41
22:05 01.10.2019
41 Антиелектрика
До коментар #40 от "Глей ся":
Няма какво да гледам, всички те знаят, че си каскета Borislav Popov, който пак е прихванал безплатния нет на 4-ти километър.22:32 01.10.2019
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 Анонимен
Коментиран от #45, #50
23:45 01.10.2019
44 Бриджистън
До коментар #8 от "Пламен":
Не знаех че ги правят в Турция. Със сигурност няма да си купя.00:00 02.10.2019
45 4923
До коментар #43 от "Анонимен":
Всички фирми като направят малко повече продажби, започват да губят връзка с реалността и вдигат цените си необосновано. Примери безброй - Хюндай, Кия, Шкода, Дачия, Хуавей, Самсунг, Беко и т.н, и т.н. Явно меринджеите им не издържат на изкушението за "разстеж" и си мислят, че клиентите на марката са лоялни, а не просто търсещи изгодното. Е, в много случаи се оказва, че не е точно така.06:41 02.10.2019
46 pussy master
До коментар #8 от "Пламен":
Гумите Бриджистън са с ниско качество и за това ги купуват хора които никога не са ги пробвали и след това не повтарят. За тези пари, можеш да купиш много по-добри гуми.11:15 02.10.2019
47 Alfa Romeo 159 TI
До коментар #28 от "Вариатор":
То Ферари и Ламборджини взети заедно също са продали много по-малко отколкото Сеат! Нещо бъркаш продажбите с позиционирането на марките в определен клас.11:29 02.10.2019
48 Komapak
До коментар #14 от "123":
За праха за пране не знам, но със сигурност henkel имат двоен стандарт. Продуктите им тук не са със същото качество като идентичните им в Германия! Гарантирам го! Не бих се учудил и за автомобилите практиката им да е такава.11:46 02.10.2019
49 Генчо
До коментар #4 от "699":
Ти виждал ли си suburp на живо? Не си, карай си мержана на 17години и се кефи, че караш премиум.13:18 07.10.2019
50 Генчо
До коментар #43 от "Анонимен":
Едно датско списание беше написало статия за фиат, в която пропоръчват тази марка да се избягва, защото е отчела 1 точка на еврооейския тест, както и на датския за безопастност.13:22 07.10.2019