Немският автомобилен производител Wiesmann, използващ технически компоненти от BMW се натъкна на сериозен проблем. Двигателят V10 Teutonic, който беше предвиден да се монтира на новия модел, така и не влезе в производство и на инженерите от Wiesmann им се наложи да търсят друго разрешение на въпроса.
След като екзотичните модели на компанията MF5 и GT MF5 останаха без най-главното - двигател, инженерите преосмислиха политиката си, но продължиха работата по проекта за нов Wiesmann Coupe. Папараци засякоха прототBMWип на брутално купе с добре разпознаваемите форми на марката.
От компанията отказват да кажат какво се крие под капака на иновацията, но не скриха, че ще използват напълно нов основен агрегат, отново разработен от баварската фирма. Специалистите са на мнение, че става дума за 4.4-литровия V-образен осмак с двойно турбо, който е разработен за новото поколение на BMW M5 и M6.
Ако това се окаже истина, то новото купе на Wiesmann ще е още по-мощно, защото мощността на V10 Teutonic е 500 к.с., а тази на новия V8 4.4-литра е 560 коня.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.