С 61% дял всъдеходите представляват по-голямата част от продажбите на Audi USA за изминалата година. Декември е бил особено успешен месец за Q-моделите, тъй като 66% от клиентите на компанията в САЩ са закупили SUV.
Като цяло, Audi се радва на леко увеличение с 0,4% през 2019, доставяйки 224 1111 автомобила в Съединените щати и заемайки четвъртото място в надпреварата по премиум продажби. За сравнение, от BMW са продали 324 826 коли, печелейки първа позиция с минимална преднина пред 316 094-те бройки на Mercedes. На трето място се нарежда Lexus с 298 110 доставки.
Разглеждайки диаграмата на продажбите, най-съществен е ръстът на Q8 от 603% до 14 256 продажби. Все пак, това е очаквано, тъй като 2019-а беше първата пълна година на пазара за модела в сравнение с ограничената наличност през 2018-а. Q7 на свой ред е претърпял лек спад от 7% до 34 649 превозни средства, докато по-малкият Q5 е записал по-слаб резултат с 4% до 67 516 екземпляра.
Друг всъдеход на Audi, който не се е представил особено добре, е Q3, като продажбите на модела са паднали с притеснителните 12% до 14 822 бройки. От друга страна, седаните A6 и A8 се радват на огромен ръст през 2019-а, тъй като продажбите им са се повишили с съответно 69% и 85%, до респективно 17 807 и 2963. Що се отнася до моделната линия A5, търсенето пое удар, имайки предвид факта, че доставките на автомобила са намалели с 11% до 23 023. Семействата A4 и A3 също са претърпели спад от съответно 24% и 43%.
Особено интересен е лошият резултат на диаманта в гамата на Audi, а именно R8. Докато през 2018-а са продадени 927 бройки от суперкара с V10 двигател, през 2019-а продажбите отчитат спад с 38% до едва 574 автомобила, въпреки фейслифта на средния цикъл. Що се отнася до малкия TT, доставките са отбелязали незначително увеличение от 3% до 1324 бройки.