Отидете към основна версия

2 101 3

Geely ще спасява положението с онлайн продажби

  • geely-
  • коронавирус

Geely стартира услуга в Китай за закупуване на автомобили онлайн с цел увеличаване на продажбите, тъй като коронавирусът подтиква клиентите да стоят далеч от шоурумите. Това съобщи Reuters.

През последните седмици други автомобилни производители като Tesla, BMW и Mercedes-Benz също започнаха да рекламират колите си онлайн, тъй като здравната криза ескалира и властите предупреждават хората да стоят далеч от обществените места.

"Потребителите могат да поръчват и персонализират автомобилите си на уебсайта на Geely", се казва в изявление. Услугата ще предлага и тестдрайв, чиято начална точка ще е домашния адрес на клиентите. Това ще бъде организирано в координация с местните дилъри.

До миналата неделя коронавирусът е убил 2 236 души и е заразил над 75 400 в континентален Китай, а строгите мерки за ограничаване на разпространението му силно навредиха на бизнеса.

Продажбите на леки коли в Китай, най-големият автомобилен пазар в света, спаднаха с 92 процента през първите 16 дни на февруари в сравнение със същия период на 2019-а. Това показват данни на местна асоциация.

Виктор Янг, висш служител в Geely, каза за Reuters, че популяризирането на онлайн предлагането ще предостави на автопроизводителите възможността да осъществят директна връзка с клиентите. Това би им позволило да натрупат опит в случай, че искат да развият този канал за продажби в бъдеще.

Geely, който е най-известния автоконцерн в Китай благодарение на инвестициите си във Volvo и Daimler, заяви, че през февруари производството на автомобили е намаляло с около една трета от обичайното си ниво. Въпреки това, Янг обясни, че около 90 процента от служителите на компанията ще се върнат на работа до края на месеца, добавяйки, че автоконцернът е купил маски за лице както за целия си персонал, така и за дилърите.

Geely вече си партнира с платформи за онлайн продажби на превозни средства, но това е първия път, в който китайският автопроизводител продава автомобили чрез своя уебсайт. За сравнение, Tesla насърчава този иновативния канал за закупуване на коли от години.

Поради коронавируса продажбите на автомобили в цялата страна вероятно ще се свият с повече от 10 процента през първата половина на годината и около 5 процента за цялата година, при условие, че епидемията е ефективно овладяна преди април, заяви Китайската асоциация на автомобилните производители миналата седмица.

Поставете оценка:
Оценка 5 от 4 гласа.

Свързани новини