В Европа през 2019 моделът достигна 16% пазарен дял в своя сегмент (леки + лекотоварни) и допринесе за цялостното добро представяне на марката в годината. Именно Citroën бележи най-голям ръст на пазара измежду първите 12 марки.
От лансирането му през септември 2018, пазарната реализация на третото поколение Berlingo надмина 200 000 продажби (Berlingo + Berlingo Van). Почти 150 000 от продажбите са отчетени през 2019, което нарежда модела на второ място по продажби в гамата на Citroën, след C3.
През изминалата година моделът се представя отлично в Европа, където достигна пазарен дял от 16% в своя сегмент. 2/3 от продажбите са за товарната версия, Berlingo Van, 1/3 за пътническата - Berlingo.
Търговският успех на третото поколение Berlingo има голям принос в общата реализация на марката за изминалата година. През 2019 Citroën отбелязва най-голям ръст сред първите 12 марки на пазара в Европа. Проучването е на база регистрираните продажби леки + лекотоварни автомобили в 30 Европейски държави през 2019 година.