В Европа през 2019 моделът достигна 16% пазарен дял в своя сегмент (леки + лекотоварни) и допринесе за цялостното добро представяне на марката в годината. Именно Citroën бележи най-голям ръст на пазара измежду първите 12 марки.
От лансирането му през септември 2018, пазарната реализация на третото поколение Berlingo надмина 200 000 продажби (Berlingo + Berlingo Van). Почти 150 000 от продажбите са отчетени през 2019, което нарежда модела на второ място по продажби в гамата на Citroën, след C3.
През изминалата година моделът се представя отлично в Европа, където достигна пазарен дял от 16% в своя сегмент. 2/3 от продажбите са за товарната версия, Berlingo Van, 1/3 за пътническата - Berlingo.
Търговският успех на третото поколение Berlingo има голям принос в общата реализация на марката за изминалата година. През 2019 Citroën отбелязва най-голям ръст сред първите 12 марки на пазара в Европа. Проучването е на база регистрираните продажби леки + лекотоварни автомобили в 30 Европейски държави през 2019 година.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Един
Коментиран от #5
11:51 12.03.2020
2 No limit
12:10 12.03.2020
3 308
Коментиран от #7, #8, #9
12:23 12.03.2020
4 Чичу Ади
12:44 12.03.2020
5 Borislav Popov
До коментар #1 от "Един":
Абе тя и на втори не изглежда зле ! Много удобен семеен автомобил с голямо вътрешно пространство и вместителен багажник.13:10 12.03.2020
6 Горублянец
13:29 12.03.2020
7 Бай Хой
До коментар #3 от "308":
и звука на дивгателя от колонките...зашеметяващо14:24 12.03.2020
8 Ввв
До коментар #3 от "308":
Айде бе..това Пежо истинска легенда направо!!!16:05 12.03.2020
9 Случаен
До коментар #3 от "308":
И като се събуди краката ти отвити...16:29 12.03.2020
10 Който разбира
12:34 15.03.2020