В Китай дебютира очакваната с нетърпение "бюджетна" версия на Taycan. Електромобилът има само един мотор на задната ос и за момента ще се предлага само на китайския пазар.
Базовият Taycan разполага с 408 к.с. и батерия с капацитет 79.2 кВтч, която осигурява автономен пробег от 414 км по цикъла NEDC. Срещу допълнително заплащане може да се поръча електромотор с 476 коня и 93.4-киловатчасов акумулатор като в модификацията Turbo, с който пробегът се увеличава на 489 км.
От Porsche разкриват само динамичните характеристики на по-мощната версия. Тя ускорява от 0 до 100 за 5.4 сек. (4.0 за двумоторния Taycan 4S). Максималната скорост е ограничена по електронен път на 230 км/ч.
Предимство на на "тайкана" с един електромотор е по-вместителния преден багажник. С него общият товарен обем достига 491 литра.
В Китай най-евтиният Taycan ще се продава за 888 000 юана (€111 860). Това е значително повече от цената на Model S Long Range с 417 к.с. и автономен пробег 713 км по цикъла NEDC (647 по EPA), която ускорява до 100 за 3.8 сек., вдига 249 км/ч и струва 764 900 юана (€96 353).