Отидете към основна версия

4 629 4

Тайно съобщение до бъдещите собственици на Rolls-Royce Wraith

  • rolls-royce-
  • wright-
  • kryptos

Какво е криптирано в съобщението е известно само на двама души - дизайнерката Катрин Леман и изпълнителният директор на британската марка Торсен Мюлер Отвос

Компанията Rolls-Royce пусна нова ексклузивна версия на купето Wraith, в дизайна на която скри тайно съобщение до бъдещия си собственик. Какво е криптирано в съобщението е известно само на двама души - дизайнерката Катрин Леман и изпълнителният директор на британската марка Торсен Мюлер Отвос.

Колекцията Wraith Kryptos е от 50 коли, боядисани в ексклузивния цвят Delphic Grey. Неговата особеност е антрацитен основен слой, допълнен със сини и зелени люспи от слюда, които се появяват само на слънце. Горната част е направена в новия цвят Kryptos Green, а долната е в тъмно сиво.

Wraith Kryptos е завършен от полираните колела на Orbit Grey със зелен акцент в центъра. Шифрованото послание е разпръснато по цялата кола, а първата част е в основата на фигурката Spirit of Ecstasy. Кодът е гравирана точка и тире, частично покрити със зелен емайл, които на пръв поглед изглеждат като обикновени декоративни елементи.

Следващият шифър се прилага напервазите на вратата и още един към облегалките за глава, където той заменя подписния монограм RR. На тавана с помощта на оптични влакна е изобразен модел, имитиращ поток от данни, и този мотив е повторен и в декора на вратата.

Иначе по отношение на технологията, няма промени за колекционерския Wraith Kryptos. Купето все още е оборудвано с 6.6-литров битурбо V12 двигател, мощността на който е 632 конски сили, а максималният въртящ момент - 870 Нм. Моторът се комбинира с осемстепенен автоматик.

От 0 до 100 км/ч автомобилът може да ускори за 4.5 секунди, а максималната му скорост е електронно ограничена на 250 километра в час. Според Rolls-Royce „дешифрирането на посланието е ключът към разбирането на истинското значение на обекта, който в противен случай би бил възприет само като предмет на изкуството“.

Опциите за отговор могат да бъдат изпращани чрез собствено мобилно приложение Whispers, до което имат достъп само собствениците на Rolls-Royce. Услугата може да се сравни с професионалната социална мрежа LinkedIn, но по-затворена и елитарна, обединяваща най-влиятелните и видни хора в света.

Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 8 гласа.

Свързани новини