Отидете към основна версия

6 662 14

Това ли е новият крал в "хотхеч" сегмента? Toyota представи Corolla GR

  • toyota-
  • corolla-
  • gr-
  • yaris gr-
  • corolla gr

Агресивна визия, 300 конски сили и задвижване на четирите колела

Изглежда сегмента на хотхечовете вече има много сериозен нов член в лицето на представената преди часове Toyota GR Corolla. Най-наточената версия на японския хечбек бе представена с мощност от 300 конски сили, задвижване на четирите колела и агресивна визия още от завода. Подобно на по-малкия си брат – Yaris GR,новата Corolla е истинска рали машина, пригодена за пътя.

Приликите с компактния Yaris не спират до тук, по-големият хечбек също използва 1.6-литров бензинов двигател, но с увеличена мощност от 300 конски сили и максимален въртящ момент от 370 нютон метра още от 3000 оборота. Задвижването се предава към четирите колела, а благодарение на усъвършенстваната система на Toyota, въртящият момент може да се предава в съотношение 60-40, 50-50 или 30-70 процента в зависимост от предпочитанията на водача.

Спортната Corolla е получила и подобрена версия на платформата GA-C с допълнителни заварки за по-добро усилване на купето. Предният капак и вратите са направени от алуминий, а подът на колата е изцяло равен за по-добра аеродинамика. Спирачките са 14-цолови отпред с четирибутални спирачни апарати, а в задната част са 11.7-цолови с вентилирани дискове и двубутални апарати. При някои от версиите получавате и карбонов таван за по-ниско тегло.

Визията на Corolla GR също е много по-различна от тази на стандартния хечбек. Предната броня е с огромен отвор за повече приток на въздух, а два отвора в страничната част помагат за охлаждането на спирачките. Калниците в предната и задната част са получили огромни раздувки с отвори за охлаждане в предната част.

Задната броня също е с агресивен дизайн и черен дифузьор, където впечатление правят три накрайника на ауспуховата система. Двата кръгли са в лявата и дясната част, където сем свикнали да ги виждаме, а третият е с овална форма и се намира в центъра на бронята. Голям спойлер, подобен на този при WRC моделите завършва визията, простирайки се над задното стъкло.

Интериорът е модернизиран с добавянето на 12.3-инчов дисплей пред водача и 8.0-инчов екран в средата на таблото. От Toyota казват, че лостът за скоростите е поставен точно там, където ръката на водача отива при махане от волана.

Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 25 гласа.

Свързани новини