През изминалия месец от Ford разкриха повече подробности за E-Transit Custom, който се предлага в къса и дълга версия с два различни по мощност електромотора. Те доставят съответно 135 конски сили или 217 конски сили и максимален въртящ момент от 415 нютон метра.
Сега от Ford разкриха подробности за бензиновата и дизеловата версия, която ще се предлага в купето на новия Transit. Разлики в екстериора и интериора при двете модификации почти няма, като изключим отворите на функционалната решетка в предната част.
За любителите на класическия дизел се предлагат четири версии, съответно с мощност от 110, 135, 150 и 170 конски сили, които могат да се комбинират с механична трансмисия с 6 предавки или автоматична трансмисия с 8 предавки. Освен стандартното задвижване на единия мост, бусът се предлага и с 4х4.
Почитателите на бензиновите двигатели може и да останат разочаровани, тъй като към момента от Ford обявиха само една версия, комбинираща 2.5-литров бензинов двигател работещ по Цикъла на Аткинсън и електромотор. Тази версия може да се похвали с 11.3кВч батерия и изцяло електрически пробег от 57 километра. Подобно на електрическия вариант, бусът може да отдава до 2.3кВ ток за захранване на инструменти или други ел. уреди.