Отидете към основна версия

2 230 17

Новото M2 е тук с противоречив дизайн и доказани характеристики

  • bmw-
  • m2-
  • m-
  • 2 series

Купето запазва задното предаване и механичната трансмисия

След месеци на тийзъри, покрити с камуфлаж автомобили и шпионски кадри, BMW най-после представи второто поколение на спортното купе M2. Колата пристига с изцяло нов и доста противоречив дизайн, но запазва правилната формула със задно задвижване, бензинов шестцилиндров двигател и механична трансмисия. Първите доставки се очаква да започнат към средата на следващата година.

Няма как да не започнем с дизайна, който със сигурност ще измести дори техническите характеристики на колата. Папарашките снимки се потвърдиха и новото М2 наистина пристига с по-квадратни форми, като те са особено видими в предната част. Там отворите са пет на брой, като всички те имат функционална роля. Калниците са значително по-широки, както отпред, така и отзад, а предният капак е с характерна за М моделите извивка в централната част. Нови са също така праговете и дифузьорът.

Под капка работи добре познат 3.0-литров редови шестак, без хибридна помощ. Двигателят с кодово означение S58 генерира 459 конски сили при 6250 оборота в минута и максимален въртящ момент от 550 нютон метра в диапазона между 2650 и 5870 оборота в минута. Предаването, както вече споменахме е задно, а стандартно колата пристига с механична трансмисия, като опционално може да бъде добавена и автоматична ZF скоростна кутия с 8 предавки.

При модификацията с механична трансмисия, ускорението до 100км/ч отнема 4.1 секунди, докато „автоматикът“ може да се похвали с 0.2 секунди по-бързо време. Максималната скорост и при двата модела е 283км/ч. Адаптивно окачване, завиване, както и няколко режима на работа са стандартни с автоматичната трансмисия, а системата за стабилност може да бъде настройвана по желание на шофьора. Подобно на новите М3 и М4, тук също има опции, които да позволяват дрифт и дори да го оценяват, а диференциала използва подобрена маслена помпа, която да го омаслява дори и при по-тежко натоварване.

В интериора е заложено на новата iDrive 8 система на BMW с два големи извити екрана, позната ни и от други BMW-та през последната година. Седалките могат да бъдат стандартни електрически с кожа или пък карбонови с механична настройка за сваляне на теглото. Интересно ни е да разберем вашето мнение в коментарите и какво мислите за колата като цяло.

Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 11 гласа.

Свързани новини