След месеци на тийзъри, покрити с камуфлаж автомобили и шпионски кадри, BMW най-после представи второто поколение на спортното купе M2. Колата пристига с изцяло нов и доста противоречив дизайн, но запазва правилната формула със задно задвижване, бензинов шестцилиндров двигател и механична трансмисия. Първите доставки се очаква да започнат към средата на следващата година.
Няма как да не започнем с дизайна, който със сигурност ще измести дори техническите характеристики на колата. Папарашките снимки се потвърдиха и новото М2 наистина пристига с по-квадратни форми, като те са особено видими в предната част. Там отворите са пет на брой, като всички те имат функционална роля. Калниците са значително по-широки, както отпред, така и отзад, а предният капак е с характерна за М моделите извивка в централната част. Нови са също така праговете и дифузьорът.
Под капка работи добре познат 3.0-литров редови шестак, без хибридна помощ. Двигателят с кодово означение S58 генерира 459 конски сили при 6250 оборота в минута и максимален въртящ момент от 550 нютон метра в диапазона между 2650 и 5870 оборота в минута. Предаването, както вече споменахме е задно, а стандартно колата пристига с механична трансмисия, като опционално може да бъде добавена и автоматична ZF скоростна кутия с 8 предавки.
При модификацията с механична трансмисия, ускорението до 100км/ч отнема 4.1 секунди, докато „автоматикът“ може да се похвали с 0.2 секунди по-бързо време. Максималната скорост и при двата модела е 283км/ч. Адаптивно окачване, завиване, както и няколко режима на работа са стандартни с автоматичната трансмисия, а системата за стабилност може да бъде настройвана по желание на шофьора. Подобно на новите М3 и М4, тук също има опции, които да позволяват дрифт и дори да го оценяват, а диференциала използва подобрена маслена помпа, която да го омаслява дори и при по-тежко натоварване.
В интериора е заложено на новата iDrive 8 система на BMW с два големи извити екрана, позната ни и от други BMW-та през последната година. Седалките могат да бъдат стандартни електрически с кожа или пък карбонови с механична настройка за сваляне на теглото. Интересно ни е да разберем вашето мнение в коментарите и какво мислите за колата като цяло.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Трифонов
Коментиран от #13
10:21 12.10.2022
2 Така е
10:21 12.10.2022
3 Притежател
10:25 12.10.2022
4 Така така
10:27 12.10.2022
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 юзерр
Коментиран от #10
10:30 12.10.2022
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Ти си
10:48 12.10.2022
9 Аз съм
10:49 12.10.2022
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Макарон
12:19 12.10.2022
12 Гост
12:28 12.10.2022
13 Патурко
До коментар #1 от "Трифонов":
Като собственик на няколко купени нови БМВ-та искам Хърватина не просто да бъде уволнен, а направо линчуван публично! Съсипа и продължава да съсипва една легендарна марка и една от малкото останали без Китайска собственост, което също е много важно и то особено в тези смутни времена!12:45 12.10.2022
14 Фенче
Дисплея на таблото - все едно аз съм го слагал пред блока
Механика - точно това което трябва да има в една играчка за възрастни
Екстериор - съсипва абсолютно цялото усещане за БМВ присъствие на пътя, изглежда недодялано, евтино и грозно.
Последното BMW с истинско такова присъствие което като го видиш в огледалото, че идва и те хваща страх беше F80
14:54 12.10.2022
15 БСП в канала
16:26 12.10.2022
16 Японеца
GTR 2007г. , само 3.5с до 100, най слабия сток!
21:46 12.10.2022
17 Японеца
21:50 12.10.2022