Отидете към основна версия

4 486 3

Ferrari представи бруталното SF90 XX с над 1000 к.с.

  • ferrari-
  • sf90-
  • sf90 xx-
  • stradale

Суперколата ще се предлага във версия Stradale и Spider

Преди броени минути Ferrari разкри един от най-бруталните си модели, получаващи означението XX.За разлика от предходните коли с тези две букви, новото SF90 XX може да се кара не само на писта и е напълно легално за обществените пътища. От модела ще бъдат направени само 1398 броя, 799 купета и 599 кабриота.

И в двата модела продължава да се използва 4,0-литров V8 с две турбини, подпомаган от три електромотора - два за предния мост и един между двигателя и трансмисията. Мощността нараства до общо 1016 к.с. спрямо 986 к.с. за стандартното SF90 Stradale. Сам по себе си V8 двигателят в SF90 XX Stradale генерира 786 конски сили) вместо 769 конски сили при стандартната версия. Моторът разполага с нови бутала, специфична обработка на горивната камера и нови всмукателни и изпускателни тръби.

Електрическите двигатели също са с повишена мощност - общо 229 к.с. в сравнение с 217 к.с. при предишната итерация. Капацитетът на батерията остава 7.9 киловатчаса. Когато се движи само на електрическа енергия, пробегът все още е 25 км, а максималната скорост в режим EV остава непроменена - 135 км/ч.

Налице е нова функция за допълнителен тласък от електромоторите, когато SF90 XX е в режим на шофиране Qualifying. Системата добавя повече мощност при излизане от завой и Ferrari твърди, че функцията намалява времето за обиколка на пистата Фиорано с 0,25 секунди. Батерията разполага с достатъчно капацитет, за да осигури до 30 такива енергийни тласъка.

Наточеният модел е по-агресивен благодарение на допълнителни отвори за въздух в предната част, които постигат до 45 килограма повече притискателна сила при 250км/ч. Задницата също е много по-различна от тази при стандартния модел, благодарение на огромен дифузьор и спойлер Нови са още отворите върху предните и задните калници.

Вътрешните промени са по-незначителни. SF90 XX има арматурно табло от алкантара и много елементи от въглеродни влакна. Селекторът на скоростния лост е по-напред. Седалките изглеждат като еднокомпонентна конструкция, но еластична тапицерия свързва горната и долната част, така че пътниците да могат да регулират облегалката.

Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 14 гласа.

Свързани новини