Отидете към основна версия

13 647 11

Maybach вече няма да е най-луксозната марка на Mercedes

  • mercedes-
  • maybach-
  • amg-
  • mythos

Mythos ще се появи през 2025-та

Mercedes първоначално разкри плановете си за своята марка Mythos от ултралуксозни модели още през май 2022 г., но оттогава актуализациите са оскъдни. В документа с финансовите резултати за 2023 г. обаче германският автомобилен производител използва отново същото тийзър изображение, за да обяви, че първият модел Mythos ще се появи на пазара през 2025 г.

Очаква се встъпителното предложение да бъде спийдстър итерация на SL. Въпреки че настоящото поколение на SL се продава изключително под емблемата на AMG, в процес на разработка е и луксозен вариант на Maybach. Това предполага, че предстоящият модел с марката Mythos ще предлага още по-високи нива на разкош. Вероятно SL с марката Maybach ще бъде първият, който ще дебютира. Някои може би си спомнят, че в средата на 2022 г. главният дизайнер на Mercedes, Гордън Вагенер показа поразителен червен концептуален Mercedes-Maybach SL, с множество двойни M-логота върху контрастен черен капак с централна вертикална перка. Разумно е да се предположи, че Maybach SL, вероятно базиран на модела 63, ще надхвърли границата от 200 000 евро. Що се отнася до варианта Mythos, цена, приближаваща 300 000 евро, не би била изненадваща.

Описвани като специална подмарка за "изключително ексклузивни колекционерски автомобили", моделите Mythos ще се произвеждат в ограничени количества и ще бъдат насочени към най-взискателните ентусиасти и колекционери на автомобили Mercedes-Benz. Тези предложения са готови да се конкурират с конкуренти като Bentley, Aston Martin и евентуално дори Ferrari или McLaren.

С успеха на подразделението Maybach, което през 2023 г. отбеляза 19-процентно увеличение на продажбите на годишна база, Mercedes удвоява усилията си да привлече вниманието на заможните клиенти с повишено ниво на лукс. Въпреки присъствието на Maybach, представянето на Mythos предоставя нови възможности на Mercedes да задоволи още по-взискателни клиенти и допълнително да засили рентабилността си.

Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 21 гласа.

Свързани новини